A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Daihatsu » Terios (1997-2005)

Terios 1,3 CX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kis ügyes szurikáta

Szöveges ítélet

Nekem munkaeszköz az autó: gyakori földutakkal, a laza homoktól a mély sárig, sohasem akadtam el. Autópályán viszont 140 km/h a max. és egy-pár óra elteltével kényelmetlen. Szerintem egy autónál a legfontosabb: mindig induljon-menjen, ez a kocsi sose hagyott cserben, sose kellett vontatni. Ez egy terepjáró-egyterű, cuccokat vihetünk-pakolhatunk. Szeretem, de a szervízelése nehézkes: szervízhálózat nincs, az alkatrészbeszerzés borzalmas és drága. 100-150000 km után kezdenek fáradni az alkatrészek, bár mivel én sokszor használom a kocsit földúton, az igénybevétel is nagyobb (210000 km-t hajtottam bele, földút-aszfalt vegyesen). Városi forgalomban egyik piros lámpától a másikig szinte elsőnek ér "célba", jó áttételezés? 80 km/h felett persze az 1300 ccm-es motor nyújtotta teljesítmény egyre kisebb a ´nagyobbakhoz´ képest. Lehet, hogy újra ilyet, csak az újabb típust veszem 1500-as motorral és szélesebb karosszériával: a kocsi szinte egyedüli hibája eddig a szűk karosszéria volt: főleg télen kényelmetlen, amikor a bal könyökünk a hideg ajtóhoz ér. Egyébként szeretni való kis kocsi, ha pár centit növeltek az újabb típus méretein, számomra nincs alternatíva!

Hibalista

- lengéscsillapítók, hűtő és fűtőradiátor, hengerfej, féltengelycsukló, 5. ajtó kilincse, kuplungtárcsa( egy homokban elakadt másik jármű vontatása közben égett le )

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1998
Kényelem (5) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 25000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 210000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Trabant 1,1 kombi Következő autója? Renault kangoo 4x4? Daihatsu Terios top? Suz.Vitara?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Daihatsu Terios 1997

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)