A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Daihatsu » Feroza (1988-1998)

Feroza F 300 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kis fürge vadmalac

Szöveges ítélet

Amikor a felhozatalt néztem át egy olyan terepjárót kerestem, ami kicsi, nem túl magas az ára és viszonlyag keveset fogyaszt. A Feroza ezeknek a követelményeknek teljesen megfelelt.

A megvásárolt járm?vet interneten választottam ki és elég messze volt (több, mint 1000 km), ezért nem volt alkalmam el?zetesen megnézni. A vásárlás napján átnéztem, nem találtam benne feltün? hibát, és úgy döntöttem belevágok. Hazaindulás el?tt kicsit aggódtam elindulni egy teljesen ismeretlen, 13 éves autóval ekkora távolságon, de a feroza sem akkor, sem azóta saját hibájából nem hagyott cserben, folyamatosan, hiba nélkül teljesít.

A kocsi menettulajdonságai elfogadhatóak. Nem egy tigris, de viszonylag jól gyorsul és folyamatosan lehet vele 160 km/h-val haladni, bár 120 fölött rendkívül zajos. A fogyasztása nagyon változó: 90-nél 8 l, városban 10 l, 120 fölött 12-14 l. A bels? tér kicsi, de négy személy közepes távon elfogadható körülmények között autózhat vele. Nagyon tetszik a jól variálható tet?. Nyáron nagy élmény a lehajtható ponyvatet?, télen a hardtop teljesen zárt karosszária élményt nyújt.

A kezel?szervek általában kézre állnak. Kivételt jelent a háts? szélvéd? mosó, amelynek kapcsolója az index kapcsoló mögött van és nehezen hozzáférhet?. A legfurcsább azonban a váltó kezelése. Bár általában jól elboldogulok a botokkal, a Ferozában néha hajlamos vagyok eltévedni a fokozatok között.

A terepjáró képessége nem okozott csalódást, bár némi tapasztalást igényelt. A mozgást kapcsolható összekérhajtás és felez? segíti. A szabad magassága és a rövid tengelytávja miatt jól bírja az egyenetlen terepet. A motor nyomatéka elegend?, a felez?t viszonylag ritkán használom. Terepezéskor a legnagyobb problémát a difizár hiánya jelenti. Nedves, sáros, havas, csúszósz úton a kerekek kipörgése hamar gátat szab az el?rehaladásnak, amely problémát a terepgumik használata csak részben old meg.

Hibái ellenére bátran ajánlom terepezni vágyó sporttársaknak.

Hibalista

- Élemedett kora ellenére csupán a kuplungot kellett javítani rajta. A meghibásodás teljes mértékig az én hibámból keletkezett, mert egy kapitális, tengely fölött ér? pocsolyában elakadva, zéró terepez? tapasztalattal azt hittem, hogy ki fogok tudni hajtani. Tévedtem. Az eredmény a kuplungtárcsa teljes szétégetése volt. A javítás egy vidéki város átlagos kisvállalkozói szervízében pár napba és 50 e Ft-ba került. Szerintem baráti.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Fenntartási költség (10) Évjárat 1991
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? Daihatsu Terios
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Daihatsu Feroza 1988

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)