A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Daihatsu » Charade (1987-1993)

Charade 1.3 CL EFI 90LE 

Az ítélet értékelése
2,0(7 db)

Kétszer volt japán szemetem - most először és utoljára

Szöveges ítélet

Egy ´88-as Opel Vectrám volt, és 2007-ben úgy döntötem, hogy átépítem az egész autót. Addig meg kellett valamivel járni, és vettem ezt a ganajt. Kipróbáltam, már akkor tudtam, hogy közelébe sincs az 5 évvel előtte gyártott német technikának, de - gondoltam - annyi pénzért biztos jó valamire. Semmi extra nem volt benne, de kajak semmi! Talán az átlátszó ablakok meg a forgó kerekek...
Elkezdtem használni. Viszonylag jól ment, mert ezt a kemény 700 kilós kasznit repítette az egyhármas motor, de végig halálfélelmem volt benne. Se kaszni, se futómű, se nyomaték, semmi! Emelkedőn halott!
Rohadt a hátsó sárvédőív, szétesett a kipuff, minden kátyú után állíttatni kellett a futóművét, a féke egy kalap szar, ugyanannyit evett, mint a 2000 köbcentis, másféltonnás Vectrám, a lábamat nem lehetett semminek nekitámasztani, 80-nál olyan szélzaj volt benne, mint a Vectrában 230-nál!!! Ha csörgött a telefonom, le kellett lassítanom 60-ra, hogy halljam, amit mondanak.
Ezt a fost tényleg csak az dicséri, akinek még nem volt AUTÓJA, csak kocsija.
Két hét múlva meghirdettem, két hónap múlva eladtam a picsába, és én voltam a leboldogabb ember a világon, hogy megszabadultam ettől a nyűgtől.
Kész lett a Vectra, és olyan érzés volt újra egy AUTÓBA beleülni és vezetni, mintha újjászülettem volna.
Senki ne vegyen ilyen trágyát! Inkább gyűjtsetek még egy kicsit, de vegyetek inkább autót!

Hibalista

- Semmi, mert ugye japán, az meg nem romolhat el :D

Ide hordtam szervizbe

Elektronikai szakzseni, karosszéria-lakatos, festő, volt minden

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1993
Kényelem (1) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 86000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Vectra Következő autója? Maradt a Vectra+Calibra
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Daihatsu Charade 1987

További ítéletek (53 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)