A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Daewoo » Nexia (1995-1997)

Nexia 1,5 

Az ítélet értékelése
1,1(7 db)

Ne nézd le, mert meglephet

Szöveges ítélet

Végülis két Nexia egy alap GL és egy Fullos volt .
Az elsőbe mindent beletettem gázos gátlók /Monroe fél év után K.O./Gyári ködlámpa és elektromos ablak stb.
Egy kis ültetéssel és kerékméret növeléssel 195/50R15 sokkal stabilabb lett.Menni nem ment rosszul 195Km/h volt a max.
Fogyasztása 6-16L között használattól függően.
Kaposvár-Budaörs 78perc.
Második Nexia kivüről ugyanúgy nézett ki mint a régi csak volt benn egy két dolog ami a régiben nem pl:szervó,ABS ,légzsák klima.
A motor és a futómű át lett építve sokak már meglepödtek az autó menetteljesítményein mert szerintük ez csak egy DAEWOO.Az autóra már ráköltöttem ezek miatt/nem azért mert elromlott/ már egy jobb állaopotú Nexia árát.
Néhány példa az átalakításokról:-motor első: lépés8 szelepesből 16 szelepes második lépés más befecskendezők váltózó szívócsőhossz az órát bőven lefekteti kb210Km/h a vége chiptuning folyamatbanjelenlegi állapotában 0-400m 17,3sec rossz váltóval 3at nem mindig veszi huzatáskor
A motor miatt át kellet építeni a futóművet nagyon túlkormányozott volt. A régi kocsi futómüve volt benn de kevés volt.Kapott egy 50/40-es ültetést 4DB KONI sport gátlót 195/45R16-os Pirelli PZERO NERO/többet vártam töle könnyen csúszikkerekeket és így már meg is volt oldva a stabilitási probléma.
A fék csak kisseb beavatkozást igényelt mert ABS-el felszerelt gyárilag ugyanaz az első fék rajta mint az opel vectrán vagy calibrán.De azért ki lettek cserélve a tárcsák/Zimmerman sport ,Ferrodo DS2000 elöl hátul! és a betétek és a hátsó futómű is/Vectra GT/.
Mivel látni is szeretnék ilyen tempó mellet ezért kapott egy nem gagyi BI-Xenon szettet.
Én lennék a legkevésbé meglepve ha szét akarna esni de nem teszi.
UI:Van egy két tulajdonsága amit nem árt figyelembe venni a fagyálót 2-3évente nem árt lecserélni ugyanez áll a fékolajra mert nagyobb kárt tud okozni.Olajból meg kéretik minőségít beletölteni mert különben megbosszulja magát.

Hibalista

- A régi csuszkás"D" kadett fék lecserélve Astra
- Olajgomba kanoca leesett a kipufogóra zárlat autó mozdásképtelen
- Generátor az előző kontárm szerelő miatt.
- Féltengelygumiharang elöregedett.
- Hátsó sárvdőperem korrúzió
- váltó 7000fordulatnál nem veszi a 3. fokozatot
- Lacetti mellet megmarad mert ez legalább megy a Lacetti gyári állapotában kicsit lusta

Ide hordtam szervizbe

Saját javítás márkaszervízben dolgozóként így könnyű

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1996
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 56000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Renault Super 5 Következő autója? Chevrolet Lacetti
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Daewoo Nexia 1995

További ítéletek (125 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)