A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » Logan (2004)

Logan 1,4 

Az ítélet értékelése
2,3(3 db)

Szeretnivaló, kényelmes megbizhato

Szöveges ítélet

Amikor megvettük elötte egy vw passatunk volt, 1000 éves.Rendszeresen cserbenhagyott, csak a probléma volt vele.Aztán jött a Dákó.Szinte luxusautónak tünt a régi passathoz képest.A kormánynak nincs holtjátéka.Az autó gyorsul, legalábbis jobban mint a passat, és nem áll le csak ugy.Azt megemlitem hogy én elég magas vagyok(192 cm), és amikor a szalonban beleültem a soför ülésbe a megfelelö pozicioba állitva, kiszáltam és beültem magam mögé.Rengeteg féle uj autót vezettem már ás olyan is volt hogy egy kivülröl baromi nagynak tünö autoba a 160 cm es fazon mögé ültem és még ugy sem fértem el rendesen.A csomagtarto olyan hatalmas hogy hogy kerszetbe hosszába beférek én is.
Amit hiányolok az auóbol az az hogy csak kulcsal lehet kinyitnia a csomagtartot.Volt elmentünk rokonokhoz jo messzire hazulrol és amikor indultunk volna haza, elkezdtünk bepakolászni.A sluszkulcsot beraktam a csomagtartoba amig pakolásztam.Amikor végeztem majdnem lecsuktam.Nagy szivás lett volna mert csak egy kulcs volt akkor nálunk szal ha lecsukom akkor szét kellett volna bontani a hátso ülést stb.
Ami probléma volt vele az az, hogy megvétel után pár héttel behányt az ablaktörlö.Müködött az csak a szakaszos nem, valahogy a relé beázhatott.Mint a szervizes montda ez sok dákonál elöfordult már.A másik hogy pár honap mulva el kezdette valami zizegni rezegni az anyosülés elött miszerfal jobb szélén ahol nyomja ki a levegöt az elsö szélvédöre.Annyira zavaro volt, gondoltam benyomok neki egy flakon purhabot, had szokja.Lusta voltam elvinni szervizbe amiett.Végül a purhab elmaradt.A 30000-es szerviz elvitelekor szoltam a srácnak hogy valami zizereg:D ott a muszerfalban.Azt mondja hogy tudja mi a hiba( a hang a menetszél miatt keletkezett.Az "A" oszlop tövében van egy müanyag darab mi nem illeszkedett az oszlopra és a szél miatt rezgett)A szervizes srác mondta hogy az is szokásos hiba.Elövette a bikaerös kétoldalu ragasztót majd azzal rögzitette a darabkát..Egyzserü megoldás a gyárban is eszükbe juthatott volna.Azóta nem hallania a hangot.Összesen ez a két föbb probléma volt az autóval.
Ami a teljesitményt illeti, anyám öregpapa modjára vezeti a kocwsit.Nem huzatja ki soha.Rólam ugyanezt nem lehet elmondani,én pont az ellentéte vagyok.Autópályána végsebessége 180 km/h volt.NAgyszerü egy ilyen autótol.
Jelenleg egy nem alap árkategóriás autószalonban dolgozom.Használom a tezstautót ami kétszerannyiba kerül mint a Dákó.Attol féltem hogyha rendszeresen vezetem a céges kocsit akkor rossz lesz visszülni a saját jo kis loganba, de nem.Nagyon szeretem.BArom kényelmes, jo hogy olyan magsan ül benne az ember.
Amikor otthon arrol volt szó hogy Daciat veszünk nagyon elkeseredtem mert botrányosnak tartottam.Azóta nagyon megtetszett.NAgyon sokat dob az autón egy jo szinválasztás.Pl én láttam már ilyen arany-homok szinben vagy királykék metálfélnyben.GYÖNYÖRŰ volt.Én nem azért mondom amit mondok mert saját magamat akarom vigasztalni, de aki eddig beleült mindeki azt mondta hogy nagyon kényelmes.Az egyik barátom aki 2 m feletti magasságu, böven elfér az anyosülésen ugy hogy még mögé is elférnek, és a feje nem érinti a tetöt.Már tudom mi lesz a következö autónk, legalábbis remélem.Egy Kombi dákót akarok a már emlitett arany-homok szinben.
Csak ajánlani tudom.
Gyorsulását teszteltem: 0-100-ra 14 mp alatt van,Megegyezik egy peugeot 206-oséval amit szintén nem rendelteésszerüen használnak, hanem hajtják rendesen.A kaszni kisebb mint a 206-osé és mégis meg tudja mozditani rendesen.A fogyasztás az elején még talán 10 L felett is volt 100 km-en, de aztán beállt egy rendse szintre.Az autó szinte mindig megy.Nappal a szülök este jomagam.Motorikusan tökéletes, nem volt vele probléma.A futomü remek, a lengéscsillapitó még mindig nem zörög pedig olyan helyen lakunk ahol hatalmas kátyuk vannak az uton.Az emlitett 206 osban a futomü felennyi idösen már csörgött zörgött.A kaszniaja nyeklett a hatso ajtokat nehezen lehetett kinyini.A loganak olyan massziva az alváza hogy semmi nyeklést nem mutat.
Kétszer sikerül magnyomni a kasznit, egyszer egy NÖI vezetö tolatásnál nem nézett hátra.Már meg sem lepödöm.Persze lehet érzésböl is tolatni de azt hagyjuk a profikra.A másiknál én voltam a hibás. mert egyautonyi uton derékszögü kanyarnál egy tanyábol jövet hazafele bekanyarodásnál a derékszögü kanyar tövében a magas gazban egy hatalmas kö lapult meg, igy a jobb oldai küszöb behorpadt.Azóta ugy van.Majd az uj dákora jobban figyelek.

Hibalista

- ablaktörlö

Ide hordtam szervizbe

Renault nyitrai szekszard

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2005
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? passat Következő autója? Dacia logan KOMBI
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia Logan 2004 (2004)

További ítéletek (196 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)