A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » Logan (2004)

Logan 1.6 MPI LAUREATE 

Az ítélet értékelése
4,7(3 db)

Szerény jószág, de becsületes(még mindig)

Szöveges ítélet

Azzal szeretném kezdeni hogy második autóként használjuk (egy Seat Toledo mellett))otthon habár kacagás vagy nem sokszor fordul a szerep éppen ez okbol mert egyel?re nagyon igénytelen s valahogy nem sajnálja annyira az ember ember nyúzni ...Sokat gondolkodtunk vétele elött, de gondoltuk mégis újat kéne, hely is legyen benne s tudtuk már h. jól birja a rossz utakat. Egyel?re semmi csalódás nagyon jól m?ködik szegényke (pedig annyi nagystil? alak ócsárólja, hogy igy meg úgy....) Apámtol sokszor elkértem e kocsit kirándulásokra ez az és biza sok helyet megjártunk már , egész Erdélyt jóformán az összes létez? és lehetetlen?l kátyus székelyföldi uttal tet?zve, Horvátország,180-al is megnyomtam a pályán ... télen megfelel? min?ség? téli abroncsokkal felszerelve pedig olyan helyre másztam be vele a hegyekbe ahová utánam csak egy Nissan Patrol evickélt be...a hires Golfok csak ugy akadóztak el egymásután téligumistól együtt...Ide tenném h. egyáltalán nem vagyok Dácia párti, s?t egyenesen japánautó meg német párti vagyok de ami eddig nekem nem adott okot szidásra azt nem szidom és kész!!!
Ami a menetdinamikát illeti az tényleg hagy maga után elég sokat mert a kocsi még az 1,6-os motorral sem nevezhet? fürgének vagy gyorsnak arrol nem is beszélve ha az ember bekapcsolja a klimát is, akkor egyenesen lehetetlen 100 fölött biztonságos gyorsasággal el?zni vele...de hát ez van, nem is számitottam többre.
Olvasgatván a többi Logantulajdonos irásait nagyon tetszett az amelyikben az egyik tulaj megirja h. aki hasonlitgatja a Golfokkal meg Astrakkal az egyenesen Bentleyvel is hasonlithatná...ezzel pontosan egyetértek en is. Még annyit tennék ide h. nem hiszem h. még járt valaki Logannal több rossz úton mint én és semmi sem lazult ki a futómünél mint egy nagyon mondhatnám rosszmájú masik irásban olvastam aki érdekes modón 1000 km alatt irta róla ezt...
Hogy mennyire lesz tartós???Nem tudom...ahogy látom a mai renaultokat gondolom ugy kb. 40-50.000-ig de ahogy bajom lesz még irok, fogadom!!!

2005.dec.19
Mióta utoljára irtam az meg valamikor öszkor volt.....azota megvolt a 15.000-es szervizelés is ahol semmi de semmi hibát nem fedeztek fel rajta, a futómüben sem (gondoltam a sok rossz út után valamit csak találnak benne) s meglepetésemre csak nagyon jó anyagokkal dolgoznak a szervizekben a Loganokkal ( Márkaszerviz) pl: Mobil 5W-50-es motorolaj, Mann filter sz?r? úgy a leveg? mint az olajsz?r?.....a kocsi azota is el?irásszer?en müködik!!!!! Ja a keszty?tartót is megjavitották igaz hogy elösz?r ki akartak cserélni az egész müszerfalat de én nem engedtem mert ami az eredeti és gyári az az igazi , lehet utána jó kesztyütartom ha minden hülyeség el?jön utána....de mindenesetre ezek után nekiestek egy jó öreg csavarhúzóval es csináltak amit csináltak, piszkálgatták egy ideig , mert most már jól csukodik a keszty?tartó. Ha még lesz mit irjak a kocsiról, irok.....
2007.ápr.15 : tegnapelött átesett második olajcseréjén ugyanis Romániában 15.000 km vagy 1 évre van kiírva a csereperiódus ( nem tudom miértt külföldön ez ennek duplája) , Elf 5W-40 Excellium Ldx olajat kapott...eddig kopogjam egyébb bajom még mindig semmi igaz az utobbi időben kevesebbet jártam vele mint az elején. Egyelőre ennyi
2008.nov.15 - közben a kocsi egy hosszabb pihenés után a nyár óta komolyabb használatra le befogva most mint első autó számomra ...július óta bele is hajtván simán 10,000-kilométert semmilyen technikai hiba nélkül. Az autó most 4 éves és 41,000 km van rajta, ez idő alatt persze kerültek rá normális Continental Eco Contact gumik ( 185/65 R 15 88T) amelyeket nem lehet egy kontinensen emlegetni a régi száraz aszfalton is csúszos Montana gumik mellett. De ennyi használat után is mondhatom még mindig hibátlanul teszi a dolgát, az egyetlen alkatrész amit újra ki fogok cserélni, azok az első fékpofák lesznek amiket 38,000 km után lecseréltem valami utángyártottakra és azóta nyikorognak hogy az embernek a foga és az idegei is fájnak bele...hamarosan újra csere valami jóra. Állítólag hamarosan tárcsát is fog kelleni cserélni...hmmmm hát tarthattak volna többet is. Közben olajcsere is megvolt továbbra is maradok a szerintem igencsak bevált most már Elf Evolution 5W-40 olaj mellett amiből egy grammot sem csipeget 10,000km alatt pedig van mikor ugyancsak odalépek neki. Egyelőre ennyi, technikai hiba semmi sem jött még elő, mondhatom szinte hibátlanul müködik, mindenesetre szerintem 4 év alatt sokan szeretnék hogy csak ennyit költsenek egy új kocsira mint én erre és jól is müködjön !!!!
2008.nov.23 Közben kapott új gyertyákat is, nem is akármilyeneket: Bosch 4 pólusúakat (katalogusból kinézve direkt erre a motorra) amelyekkel érezhetően nyomatékosabbá vált és hamarabb pörög fel a motor viszont úgy 0.2-0.3 literrel megnőtt a fogyasztása 100 kilométeren városon kívűl ha kihasználja az ember az új tulajdonságait. Szerintem ennyi megéri annak aki szeret hamarabb túljutni az előzéseken vagy nyugisan akar poroszkálni ha úgy tartja kedve. Holnap kap új levegőszűrőt is.
Közben szereltem ra riasztót meg tolatóradart is, amikor ugyanis kiderült hogy biza nem működik a hátrameneti szenzora. Ez az első elromlott alkatrész a kocsin amit cserélnem kellett 43700 km alatt. Állítólag ez tipushibája a Loganoknak s nagyon soknál eddig kimegy ez a hátrameneti szenzor. Újabb olajcsere megvolt( Elf Evolution 5W-40, meg levegőszűrő ) Téligumikkal megint ráébredtem hogy száraz asztfalton is képesek elkaparni a gumik és hamar megcsúszni fékezésnél vagy akár egy erősebb gyorsításnál, részben a puha futóműnek is köszönhetően ami nem nyomja eléggé oda a kerekeket az úthoz...mindenképpen aki Logant akar venni nehogy ABS nélkül tegye ha pedig anélkül vett akkor csak is jó gumikkal járjon.Pl a nyári Continentaljaim hihetetlenül javították a kocsi tapadását az eredeti gumikhoz képest. Télieket is jókat fogok beszerezni nem holmi Sava , Barum vagy egyébb termékeket amelyek hóban elég jók deeee már normál aszfaltos körülmények közt csúsznak mint a fene.

2009.nov.21 - mióta utoljára írtam februárban belekerült 13 000 km a kocsiba s mint gondolhatják szintén bajmentesen. Ami a karbantartását illeti a nyáron megvolt a teljes disztribució cseréje( szij+görgő) s vele együtt hűtőviz+fékolaj csere. Most kb egy hónapja nem vagyok meggyőződve hogy a termosztát megfelelően végzi a munkáját vagy nem, épp megfigyelés alatt állok e téren... Akkut újat tegnap kapott a kocsi mert annak ellenére hogy még indította a kocsit azért már 5 éves elmúlt s gyakran utazván télen Csíkszereda közelébe, ahol nem ritka a -30 fokos hőmérséklet sem, ezért nem akartam magamnak kellemetlen meglepit okozni abban a hidegben.
2009.nov.27 - tényleg a termosztát volt a ludas s cserélni kellett, gyári mínőségű Wahler került bele...most újra hamar melegszik s megfelelően fűt, s nem ingadozik összevissza a hőmérséklet mutató ikon.
2010.máj.14 - 62500km első futóműalkatrészt vagyis egy bal kormányösszekötőrudat cserélnem kellett, de ez volt a kisebbik baj...megrepedeztek az első féktárcsáim a bal felén egy kicsi darabka ki is tört belőle, tehat autómatikusan cserélni is kellett őket. Utana rá pár nap a jobb első csapágyam is zugni kezdett...az is csere .Na de most jött elő rajta az amit mindig is gyanítottam a Loganokról...rozsda!!!!! Több helyen is hátul a kerékívek felett hatsó bal ajtókeretnel ahol 2 lemez össze van heggesztve..első bal sárvédő aljan pattogzani kezdett a festék. Na ez nekem betette az ajtót ugyanis a rozsdára több mint allergiás vagyok még sokkal régebbi kocsiknál is.Lehet kikacagnak de a kocsit kimondottan szerettem ( a rozsda megjelentéig)s szerintem tartossag terén sem áll rosszul...habár a vége felé kezdett ez romlani kicsit. Viszont a festés rajta és a rozsdátalanítás az mint a sohaj olyan vékony kár igazán, egész szívós jó kocsi lehetne..
Miután ezeket megtettem, felhív egy jó barátom akinek egy 22 éves kombi 1500ös Ladája volt hogy autót keres mert az övé teljesen tönkrement. Kicsit gondolkoztam majd hirtelen megkérdeztem megveszi az enyémet ?( ami igaz igaz példásan szervizelve volt mindig a kocsim, azelött való héten cserélve a fenti alkatrészek) ...Fejezzem be a hosszú levű dumát a kocsi elkelt , újabb szerető tulajdonósra talált és nagyon szeretik , jól müködik. Jó volt az első 5 évben használni , új kocsi volt, 5 évig olajon es benzinen kívűl szinte semmi sem kellett belé, a festését meg kb ennyire lötték be Renaulték. Most kocsi nélkül de már befizetve egy 1.4 TSI Skoda Octaviára(új)....aminek kicsit félek a motrátol, hogy több baj lesz vele mint a Loganéval...na de hát ha teheti az ember haladnia kell. Viszlát Logan, jó utitársam voltál...ezennel e kocsi naplója befejezettnek nyilvánítodik( az új tulaj nem is hallott a TC oldalárol és annyira nem témája a kocsik )

Hibalista

- Eddig abszolut semmi sem romlott el rajta. - 2007.ápr.15 : enyhébb zörgések jelentek meg két és fél év vegyes utminőségű használat mellett, egyszer furcsán egy hosszú út után lenullázta magát a fedélzeti számítógép. Más semmi - 2008.okt - megjelent a hátsó kerékíveknél a rozsda egy kis helyen de a Dacia közben a 2004-2006között gyártott Loganokra visszahívást kezdett el és ingyen kijavitották a szakszervizben , ajtókat feltöltötték valami viaszfélével,ajtópárkányokat ...más technikai hiba még mindig semmi!!! - 2009.febr. 10 - Hátrameneti érzékelő elromlott ki kellett cserélni, egész egyszerűen nem jelezte ha hatramenetbe kapcsoltam, csere csak szervizben végezhető de amúgy 5 perces valami...csak nehéz a hozzáférés - 2009.NOV.27 - termosztátot cserélni kellett , összevissza müködött vagy 1 hónapja s a fűtés sem volt már az igazi. Német Wahler került a gyári francia helyére , remélem jobb lesz mint az( az ára ugyancsak borsos) - 2010.máj.14 - 62500km első futóműalkatrészt vagyis egy bal kormányösszekötőrudat cserélnem kellett, de ez volt a kisebbik baj...megrepedeztek az első féktárcsáim a bal felén egy kicsi darabka ki is tört belőle, tehat autómatikusan cserélni is kellett őket. Utána rá pár napra a jobb első csapágyam is zugni kezdett...az is csere .Majd megjelent több helyen a rozsda.... -

Ide hordtam szervizbe

eddig még nem voltam szerel?nél vele,de gondolom eleinte mig garanciában van a márkához viszem aztán van saját aki bizti jobb lesz mint a márka... Most már csak saját szerelőhöz járok akik legalább olyan profik mint a szakszervizesek és fele áron dolgoznak.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

saját szerelő...

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 56500
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Toledo Következő autója? Octavia 1.4 TSI 122-Elegance
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia Logan 2004 (2004)

További ítéletek (196 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)