A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » Lodgy (2012)

Lodgy Dacia Lodgy 1,5 dCi Arctic 90 LE  

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Nagy Maciarc

Szöveges ítélet

Júliusban rendeltem meg, november közepén már át is vehettem. Nálam az döntött, hogy kisautó áráért adtak egy jó nagy, hétszemélyes egyterűt.
Mielőtt alkudni kezdtem rá, csak a 110 lovas dci verziót próbáltam ki. A turbólyukat azon elég nagynak érzékeltem, s így maradtam a tesztekben is jobban dicsért 90 lovas variációnál. Szerintem jól döntöttem. Ezzel a motorral is elég dinamikus és a turbólyukat sem érzem. Így menetdinamika, menetteljesítmények nekem tökéletesek.
Ami extrát kértem rá az csak a harmadik üléssor volt. Így az igazi egyterű. Felmerült még a tolatóradar, de ha figyelembe vesszük, hogy kívülről nem nagyobb egy kompaktnál, nagyok az üvegfelületek és magas az üléspozíció, így nekem nem probléma a parkolás.
Praktikumban verhetetlen. Kivétel annak, aki pohártartókat, meg rejtett dobozkákat keres, mert ebben csak sok tér – üres hely – van.
Sokat nem mentem még vele, de mindent mérek, ellenőrzök. A tapasztalat az, hogy ha a kocsit csak a kisvároson belül használom, téli körülmények közt és a motor a rövid távokon felmelegedni sem tud, így is megelégszik 7,3 liter gázolajjal. Ez szerintem nem rossz, de hogy közben a fedélzeti számítógép 6 litert mutat az igen. Egy hosszabb, 500 km –s kiránduláson főleg autópályán és budapesti dugókban araszolgatva végig 0 fok alatt 5,8 liter volt a fogyasztás. (A fedélzeti számítógép szerint 5,2 l. Ez már kisebb tévesztés, lehet, hogy majd beáll? ) Szóval majd nyáron, nyári gumikkal, bejáratva már tényleg minimális fogyasztási értékekben reménykedem.
Ami negatívum: Nem bírom egy kocsiban, ha bármi elem zörög, nyöszörög. (Na jó nem egy Audit vettem, azt tudom. ) Ebben a műszerfal vezető felőli oldala a gyenge pont. Kezdettől érzékelhető volt néha zörgés, amit gumi támasztékokkal próbáltam kiküszöbölni. Szerintem konstrukciós probléma. Ez a vékony kopogós műanyag, meg a kongó ajtók a 80-as 90-es évek egyszerű autóit idézi. Mindez cserébe azért, hogy az autó a méretéhez képest rendkívül könnyű.
Az összbenyomás egyelőre pozitív.

Hibalista

- Ennyi kilométerrel? Semmi.

Ide hordtam szervizbe

Zalaegerszeg

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2012
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Grande Punto 1,3 multijet Következő autója? Még elképzelés sincs
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia Lodgy 2012 (2012)

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)