A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » Dokker (2013)

Dokker 1.5 dci 

Az ítélet értékelése
4,3(3 db)

Elsőnek szólok

Szöveges ítélet

Az első hazaiak egyike. Zöldeskékszürke metál. Meglepő, hogy a hölgyeknek tetszik a szín. Sokan kérdezgetnek róla. Mutassam meg a kocsit. Jönnek a kérdések : tényleg csak ennyibe kerül?, tényleg csak ennyit fogyaszt?, mennyi rekesz van benne?, stb. Férfiak nem kérdezgettek még. Illetve egyszer egy közúti ellenőrzéskor (minden rendben volt) az intézkedő rendőr, megkért, hogy mutassam meg neki, mert személyszállító kivitelben még nem látta.
Egy megyeszékhelyi nagyváros mellől járok a megyeszékhelyre dolgozni vele, munkanaponta ez 2x83km másodrendű országúton.
Van bőven előzés, totyorgás, araszolás is, de vannak sima, 5-10 km-es haladások is 90-100 km/h-val.
Egyelőre nagyobb gond nélküli.
Átvételkor mindjárt kifogásoltam, hogy a vezető ülés vezető sínje nem tartja stabilan az ülést, az ülés oldalirányban billeg. Ez kellemetlen, bizonytalanságot, enyhe félelmet okoz.
Kicsi szóváltás után előkerült a szerviz főnök, aki egy laza :.."..cseréld ki Flóri..." felszólítással megoldotta a problémát. Flóri kicserélte, azóta semmi baj.
A második hiba a hátsó, kétszárnyas ajtó zárjának zörgése volt. Igen lendületesen kellett becsapni, hogy záródjon. ez nem tetszett. Szóvá tettem. Nem elsőre de megcsinálták.
Úttartás jó. Itt a Kisalföldön van bőven oldalszél de meglepő módon nem érzékenyebb az oldalszélre mint egy kombi autó, bár ettől tartottam.
Nyáron próbáltam klíma nélkül, leengedett ablakokkal is, el lehet viselni bár a szélzaj miatt akkor beszélgetni nem lehet.
Egyszer megcsináltam forgalom mentes időben (hétvégén éjszaka) a 83 km-t, 90 Km/h maximális sebességgel, akkor 4,2-re jött ki a fogyasztás, de ez nem általános, inkább csak kísérlet volt.
Inkább 6,0-6.5 közötti az átlagfogyasztás.
Földúton, terepen még nem jártam vele, füvön már igen, eddig mindenhol gond nélkül elment.
A biztonsági öv magasság állítón nehéz állítani, bár azért lenne.
Még túl új ahhoz, hogy komoly baja lenne.

Hibalista

- Vezető ülés sín rögzítése. - Hátsó ajtó zár.

Ide hordtam szervizbe

Márkaszervíz, még garanciális

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2013
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 25400
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Yaris Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia Dokker 2013 (2013)

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)