Jó a Dacia amíg nem próbálsz jobbat
Szöveges ítélet
Rossz tulajdonsága , hogy télen nehezen indul (úgy tünik , sikerült orvosolni , vettem rá elektronikus gyújtást 2000 ft. azóta hibátlan , pöccre indul , mindig!!), valahonnan mindig bejön a benzinszag , a visszapillantó tükör menet közben elrázódik , ha 3 napig nem indítom be , a benzinpumpa elejti a benzint és nem indul , a rozsdásodást alvázvédelemmel ideiglenesen meg lehet állítani . Jó oldala , hogy kb. 40000 vezetett km. alatt soha de soha cserben nem hagyott , elindultunk , megérkeztünk teljesen eseménymentesen , de amióta egy jobb autót vezetek mégiscsak azt mondom , a Dacia csak Dacia marad , és messze áll a jó autóktól.
Hibalista
- 90000-ben gyűrűzni kellett , 1000km/1liter olajfogyasztás, két hengerben kevés volt a sürítés , 6 ill. 7 bar , ez házilag történt , kb 10000ft. , azóta kifogástalan , kilyukadt a benzintartály , megforrassztottam , néhány gömbcsukló , benzinpumpában membrán cserélve , első lengéscsillapítók cserélve 9000 ft. , lámpakapcsoló 5000 ft.
Ide hordtam szervizbe
Apámmal kettesben otthon.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 1300 | Következő autója? | Nissan Primera |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |