A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Zx (1991-1997)

Zx 1.6 avantage break 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

My Little Kombi

Szöveges ítélet

Eredetileg 1.4es 3ajtost vadasztam bizva a regi AX-es megbizhatosagban(ugyanaz a blokk van mindkettoben), azutan jott a kepbe egy kombi, raadasul 1.6os, kicsit tartottam a fogyasztastol, de nem nyuzom egyfolytaban csak sima hetkoznapi hasznalat es igy 7.5-8 liter korul el lehet vele menni, 4 emberrel megpakolva olyan 150-160 a kellemes utazo,olajat nem eszik. A cipom kicsit nehezen fer el a pedaloknal, ez eleinte megszokast igenyelt(vagy csak nekem van nagy labam:)). Az ulesek valami eszmeletlen kenyelmesek, mint egy fotel(a gyari pluss meg mindig szep),185 centi magas vagyok, de magam mogott meg elferek - nagyjabol- (igazabol mind1 en elol ulok:)), a belso ter szelessege meg mindig eszmeletlen a vezetoulesbol a jobb oldali ablaktekerohoz utlevellel tudok csak eljutni, a futomu csucs, csak latom hogy csatornafedelek vannak az uton, erezni nem lehet. A passziv kormanyzast sokan irtak hogy nem erezni, hat dehogynem csak megfelelo sebesseggel kell bemenni a kanyarba, korforgalomba, szuper. Nem tudom hogy ennek koszonheto de a parkolasok, szuk helyeken torteno manoverezeseknel is meretet meghazudtoloan konnyu vele birni, a szervoja is kelloen konnyu. A valto viszont tipikusan citroenes, nem szereti ha hirtelen rangatjuk osszevissza, nem is lehet...alapvetoen ezt hajlando vagyok elnezni, mert nem szaguldozasra vettem, a nemetek ezen a teren jobbat tudnak. Extra a legzsakon es a szervokormanyon kivul nincs benne, nekem hianyzott a kozponti zar(de nagyon!) ugyhogy az bele lett szerkesztve utolag. A csomagtarto hatalmas(rengeteg sör fer bele,de tenyleg :D ), nekem egy gyari gumiszonyeg is van benne nemtom ez alapfelszereltseg e mindenesetre jol jon. Szegenyke kulsoleg elegge lepukkantnak nezett ki, egy kis polir es ragyog mint salamon bizonyos alkatresze. Kapott meg 4 darab 15os c3 alufelnit is ami szinten jot tett a megjelenesnek. Egyelore ennyit tudok mondani, meg csak 1 honapja van nalam, de nem bantam meg, foleg ennyi penzert. Szerintem ar/ertek viszonylatban a korabeli autokat figyelembe veve a golf kategoria egyik legjobb vetelet lehet osszehozni ha az ember jol megnezi milyet vesz(mondjuk ez csak a vetelnel jo, mert ahogy itt az egyik okoska leirta semmi baja csak az hogy francia....ergo eladni csak nagyon nyomott aron lehet). Ahogy hasznalgatom majd beirom az esetleges egyeb valtozasokat,de ha annyi bajom lesz vele mint az AX-el 280000km alatt akkor nagyon rovid lesz a lista :D

Hibalista

- Termosztat, 13 evesen ez nem csoda 2000huf (errol idokozben kiderult, hogy nem ez volt a problema) - Kartergaz elvezeto cso szetszakadt ezt otthon hazilag csere 10 perc alatt - Vezermuszijcsere 6000huf - Bal hatso ajtozar szetjott, ezt visszaragasztottuk - Lampak kokany modon voltak elol beszerelve, ezt is megoldottuk hazilag - Muszerfal izzok kiegtek, csere parszaz forintbol kijott - Alapjarati motor tiszta dzsuva volt, le is allt az auto sokszor hazafele jovet, pucolas utan tokeletes - - Update: - 150000 km elso fektarcsa csere 9e huf - kuplungot is csereltem, mert a kinyomocsapagy rettentoen zorgott, a szerkezet maga jo volt, de ha mar szet van szedve akkor csere 20e huf - - 165000 km olajcsere, szuro, ja meg tankolni kell bele - - 180000 km olajcsere, elso kutyacsont, vettem melle egy 206os SW-t, de mindig orul a lelkem ha a ZX-be kell visszaulni, puha anyagok, kenyelmes ulesek, baromi kellemes futomu, latszik, hogy a ket auto kozott van 10 ev (sajnos nem a peugeot javara) ezen kivul meg a benzit szereti szoval meg mindig csak tankolni kell bele - a festesen latszik, hogy mar nem mai darab, a jobb oldalt mar meghuzta egy bena szoke csaj, rozsda viszont meg szinte sehol -

Ide hordtam szervizbe

Otthon, joapam szereli, mint az osszes tobbit, szakszervizt ne is lassak...

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1994
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 145000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? ax, c3 Következő autója? Peugeot 206sw 1.4hdi
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Zx 1991

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)