A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara Picasso (1999)

Xsara Picasso 1,6i sx 

Az ítélet értékelése
2,6(8 db)

Silány megmosolyogtató francia csigazabáló

Szöveges ítélet

Nem mondom, hogy szerettem, de annyira nagyon nem is utálltam, de az ember 4millió feletti autótól nem ilyet vár. Ötletesek a francia megoldások, de a kidolgozása mindennek silány, és fantáziátlan, kicsit kiforratlannak hat a kocsi. Házilag történő kerékcserekor a pótkerékből kell kivenni az emelőt, a gyári csavarkulcs az első csavarnál elhajlott (francia szerszámacél!!?? - ha a kocsi főbb darabjai is ebből vannak.....nem folytatnám). Ez a kis elmelővel történő manőver otthon még nem annyira kényelmetlen, ugyanakkor ha ezt élesben , kényszerhelyzetben a latyakos fővárosban , öltönyben kell előadni egy hazajövet alkalmával, hát nem lennék az érintett helyében. A hátsó dobok nyikorognak, 60000km után, 63000km után az első tárcsák is nyekeregnek lejtőn való fékezéskor. 61000 km-nél volt műszakin és szervizben, komplett fékbetétcsere , de a hátsó nyikorgás és az első ciccegés továbbra sem szünt meg. (de azért szitröen pásztorék 60 rugóval levettek!!!) Igen szomjas városba, klimával 9,5-12-t is képes meginni ( ez fakad abból is hogy nyomni kell neki , hogy történjen valami)

Hibalista

- Konkrétan az autóban 4 év használat után sem romlott el semmi, úgy , hogy cserére szoruljon, bár a kidolgozása már az első beleülés alkalmával is szánalmasan gagyinak tünt. 61000km nél vettem észre hogy a hátsó dobról mállanak le a lemezdarabok, de még nem lyukadt át, kerékcserénél lettem figyelmes hogy a féktárcsák egy merő hullámosak elöl (a szervizben müszaki után 50%osnak minősitették - szerintem ez max 20% lehet). Elekromos ablakok fel-le huzásakor mintha homokszemek lennének valahol, úgy recseg ropog, első ülés beállithatatlan, fejtámla elöl mint ha nemis lenne, ostorcsapás ellen semmit sem véd.Sorjás műanyagok mindenhol, belső kilincsek....hát, a világ legocsmányabb alkatrészei, és olyan érzése van az embernek ha kinyitja, hogy ezek egysze a kezében maradnak. Kormányoszlop alsó burkolata lóg, már a megvétel óta , de csak most tünt fel, hogy azt nem sikerült a gyárban a helyére pattintani, pedig megvan a fül...megjegyzem én is feszegettem de nekem se megy, igy a slusszkulcs jelzőlámpáját pont eltekarja. Slusszkulcs hozzáér a térdemhez. Váltő szar!!!! Az 1es arra jó hogy épp megmozditsam, már dobni is kell a kettest, de ezalatt annyira veszit a lendületből felfele, hogy gázfröccsel kell dobni neki a másodikat. 3as jó, a negyedik is ér valamit, 5-ben hatalmas motorzaj, hordulatszámmérő híjján igy csak saccolni lehet mennyit foroghat...szerintem 4-5-6000 körül 100-120 nál, tehát egy 6. elkéne bele. Hátramenetet időnként nem veszi be, pedig benne van, ez különösen emelkedőn való tolatásnál jó, ha nics sok hely , biztos belecsúszom az előttem levőbe. Kézifék fog, bár lejtőn való behúzáskor az autó a lengökar mozgása miatt 20-30 centit előre- hátra gurul, mig be nem ül a felfüggesztés, engem egyszer igy vágott térden kiszálláskor. Motor erőtlen, semki tartalék nincs benne , előzésekre emelkedőkön alakalmatlan, még visszaváltással is. Előnye a nagy csomagtér, meg a sok extra, bár bosszantó, hogy semmi sem jó minőségű benne. Oldalsó tükrökből nem lehet jól kilátni, mivel a kocsi felé kerekitve vannak. Zörög benne minden, hátsó felfüggesztés csattog, nem nyel el semmit, a budapesti kátyukon csak nyeklik nyaklik az autó. Nem fordul jól, két sávos úton legylább 2ből lehet csak megfordulni, kormány teljes kitekerésekor, furcsa beazonosíthatatlan hangot lehet hallani. Folyamatosan párásodó ablakok, A-oszlopnál balara kanyarodáskor semmit sem lehet látni, hegyi szerpentineken, ez még balaesetveszélyesnek is nevezhető, ha hozzávesszülk még az oldalsó első ablak állandó párásodását. A klima egyszerűen képtelen lefújni a párát, és nagy a klimazaj. Gyári hangtehnika csapnivaló, gyujtás levételekor kikapcsoló rádió??!!!
- Kuplungpedálon a gumi 40000kmm nél elkopott, azóta a fémet taposom- vizes cipőben élmény , mert az erős rugó miatt már majdnem sarokig lecsúszik a pedál!

Ide hordtam szervizbe

Citroen Pásztor

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2003
Kényelem (6) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 65000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara Picasso 1999 (2000 - 2007)

További ítéletek (215 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)