A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara Picasso (1999)

Xsara Picasso 1,8 16V SX Plus 

Az ítélet értékelése
4,0(4 db)

A hűséges Tojás...

Szöveges ítélet

2004ben vettük, valami tágasabb, áruszállításra is alkalmas, kényelmesebb, legalább 4 csillagos (NCAP) autót kerestünk. A kínálatot, teszteket,fórumokat és ismerősök autóit végignézegetve esett a Picassora a választásunk.

Kényelmes, jó futóműve van(teljes terheléssel is alig romlik a kezelhetőség), jól húz és méretéhez képest nem eszik sokat az 1,8as 16szelepes (117 LE)(nyáron 6,6-6,8, télen 7,3-7,5), jó a helykínálata, jól variálható(ezt sűrűn ki is használom, 1-3 bringával és 3-5 emberrel közlekedve), könyöklőről 2-3 ujjal lehet váltani, magas üléspozíció, okos multiplexelt rendszer.

Komolyabb baja nem volt, előző tulaj nem állította be rendesen a csomagtartó zárat, így nehezen csukódott, míg be nem állítottuk.


Összességében nagyon megkedveltük, megbízható (ismerősi körben is van több darab, azok sem rosszalkodnak), jó dinamika/fogyasztás arány, kényelmes, tágas utas és csomagtér.

125E-nél megvettem én - apám pedig egy C8ast vett helyette.

szerk: 163ezernél járok, a fogyasztást/szereléseket itt vezetem:
http://www.spritmonitor.de/en/detail/264831.html

szerk: Szerk: 167.000nél új gazdihoz került, és követte egy fiatalabb 1,6 16V Xsara Picasso.
Fogyasztás: 7,11 l/100km az utolsó 27.652 km-re tankolással mérve.

Hibalista

- -Szellőzés ventije 3/4 körül kicsit zörög ha fagyok vannak. Ez kb 2006tól jelentkezett, de 2012ben sem rosszabbodott, így még nem cseréltem. - -120E-nél egy féklámpakapcsoló. - -122E-nél hátsó dob csere. - szerk: Az új féklámpakapcsoló 161.000ig bírta. - -Hosszab, egy-két hét körüli állásnál amikor nyitjuk az autót, nem nyílik, előbb egy zárást kell nyomni, majd nyílik. Az ajtók zárva vannak, az ajtónyitás érzékelők jónak tűnnek - nem sűrűn fordul elő, így egyelőre marad így. - -160.000nél a hátsó futóműben a tűgörgős csapágyat cseréltük, kb20.000 Ft az anyag - sokan megvárják amíg a hidat is fel kell újítani. - -Jobb oldalon lengőkar és toronycsapágy csere 162nél, stabilizátor mindkét oldalon ha már lekerekeztünk. - -Kuplungozva is lett 163.000nél (bowden és szimering csere is volt ha már le van bontva). - -Váltóban a nyelestengely csapágynak kicsit erősödött a hangja, szerelők szerint ez még normális. - 167: Kipufogó (hátsó dob) és ablakmosó motor csere (visszacsapó szelep nem zár teljesen).

Ide hordtam szervizbe

független szerviz - szerencsére a szerelőknél a sok futó darab miatt ismert.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2000
Kényelem (9) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 85000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 83000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? ZX kombi (R.I.P.) Következő autója? Picasso 1,6 16V
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara Picasso 1999 (2000 - 2007)

További ítéletek (215 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)