A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xm (1989-2000)

Xm 2,1 TD Break 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Sok autó kevés pénzért!

Szöveges ítélet

Gyakorlatilag egy csomó olyan dolgot tud, ami a hétköznapi autókban csak most jelenik meg. Mindig mosolyogva olvasom az új autó teszteket.
Hatalmas csomagtér, 2000 literig bővíthető, volt már bent hármasszekrény, Jawa 250 motorkerékpár is és még hárman beültünk. Az utastérben sem vállvetve utazunk.
Az ülések szakadtak voltak, mikor megvettem egy szép nagy darab embertől.
Ami nagyon gyenge az a világítás. A második szériáé állítólag kicsit jobb.
A digitkijelző, amióta megvettem ABS hibát jelez, de az ABS működött. Aztán a bal első szenzor - amit egy közeli faluban gyártanak - cseréje megoldotta.
Nagyon zavaró, hogy a világítás felkapcsolásakor a kijelzők elhalványodnak, nyugati logika szerint, ahol nem kötelező nappal a tompított.
Alkatrész nem vészesen drága. Mikor 130-cal őzzel ütköztem, bontóból házilag újjáépítettük az elejét, 17 csavar, 2 óra munka és 80000 Ft. (két reflektor, egy ködlámpa, hűtőmaszk, helyzetjelzők). Amúgy is kellett volna már refiket cserélni.
Fogyasztását még nem sikerült 7 fölé vinni, önmegtartóztatással (100 alatt) picivel 6 liter alatt.
Hatalmas üzemanyagtartálya (80-85 liter kúttól függően) előnyös a külföldön tankolóknak, tankolásonként 3000 Ft-ot is megtakaríthat.
Egy kis sztori: megkérdezte a friss XM-tulajdonos a német Citroën fórumon, hogy hol lehet leültető szettet kapni az XM-hez és mennyibe kerül. Közölték vele, hogy talál egy sportfutómű kapcsolót, kapcsolja át. Ha még nem eléggé ült le, akkor másszon be az autó alá, van egy csavar, amivel az első futómű magasságát állíthatja és van egy másik amivel a hátsóét. És nem kerül semmibe.
Az különben nagyon nem tetszik az autóban, hogy a golfosok mindig le akarják alázni. Aztán koppannak. Jó, ha csak virtuálisan :)

Az ítélet megírása óta eltelt néhány év. Azóta sok minden megváltozott. Most 330000 óraállásnál kapott egy nagyobb generált. Történt ugyanis, hogy elszakadt a generátorszíj, annak egy darabja átugrasztotta a vezérműszíjat, amúgy is aktuális volt a cseréje. Ha már műhelybe került cseréltük a fékbetéteket, féktárcsákat, hűtőfolyadékot, motortartóbakokat, vízpumpát, motorolajat, olajszűrőt.

Hibalista

- Apróságok, azonkívül csak szokásos, leszámítva a saját hülyeségemet

Ide hordtam szervizbe

Állandó Citroënt szerető szerelő

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1994
Kényelem (10) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 160000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 170000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? BX 1,4 Következő autója? Jumpy vagy Expert, esetleg Scudo
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xm 1989

További ítéletek (54 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)