A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xm (1989-2000)

Xm 2.0i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Millenium Falcon

Szöveges ítélet

Két vágyam volt, az egyik egy XM a másik egy Impreza.

Az XM meglett. A család, haverok nem szerették mert öreg autó volt. Az egyik vélemény: "A himbilimbi rendben de a többi az sz*r!". pedig annyira nemis. Igaz nem árt ha ért az autószereléshez a tulajdonos. Feltéve ha rosszabb példányt fog ki az illet?. 3 év alatt két alkalommal kellett tréleren szervízbe vinni, minkétszer eltört egy hidraulika cs? és elfolyt a zöld vére. Egyébként mindig saját lábon mentünk haza. Ha odafigyel az ember akkor igen hálás jószág. Szinte dorombol. Ha jó nagyon jó, ha rossz akkor mint egy hisztis k***a. Ebb?l fakadóan voltak el?jöv? majd magától elmúló problémák.

Nem is tudom mit lehet szeretni rajta, aki jól érzi magát egy nagy "levedlett" luxusautóban annak nagyon bejön. Lehet csak úgy menni vele, lehet haladni, lehet andalogni, lehet bele pakolni, nagykabátban, kalapban, öregurasan beülni. Nem egy sztrítrécsing felállás, ekkora kasztnihoz kevés a 2 literes benzinmotor. Persze a turbós vagy a V6-os az már teljesen más világ.

Persze 15 évesen nem tudom melyik autó szerethet?, de ez még igen. A fogyasztás? Az kit érdekel, aki a fogyasztásra hajt, vegyen diesel 2.1 XM-et. Akinek meg méginkább d?l a lé az meg vehet V6-ost. Egyébként úgy hallottam ha a V6-ost nem hajszolják akkor az is elvan 10egynéhány literrel.

...ha nagy leszek, akkor biztos veszek majd egy C6-ot is! ;-)

Hibalista

- Hidraulika gömbök, új cca 120.000,-
- H?t? kilukadt, (Valeo) 45.000,-
- Önindító (használt 6e+25e a felújítás) 31.000,-
- HJ pumpa (használt) 30.000,-
- F.D.V. (használt elosztó szelep) 12.000,-
- Fékszelep (használt) 12.000,-
- Hidraktív szelep (használt) 8.000,-
- Termosztát 8.000,-
- Kézifék bowden J+B 11.000,-
- Váltó (használt) 70.000,-
- Trafó (használt) 2.000,-
- Gyújtás elektronika 15.000,-
- Zár (használt) 12.000,-
- Kiegyenlít? tartály kupak (használt) 2.000,-
- H?t?víz cs? 25.000,-
- H?t?víz cs? (használt) 5.000,-
- H?t?víz cs? 27.000,-
- Hengerfej felújítás 80.000,-
- H?gomba 12.000,-
- Pótleveg? tolattyú (használt) 5.000,-
- Féltengely csere J+B (használt) 5.000,-
- Közcsapágy 8.000,-
- Féktárcsák + betétek összesen 60.000,-
- Hátsó leng?kar (használt) 8.000,-
- Ülésmozgató elektr. kapcsoló csere (használt) 2.000,-
- F?tésállító kapcsoló csere (használt) 2.000,-
- Antennatartó csere (használt) 2 doboz sör
-

Ide hordtam szervizbe

Márkaszervizek (nem szeretik a típust, drágák, van kivétel is de ISO 9002-t nem adnék)

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Haverok és jómagam (olcsóbb és tutira jó)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1989
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 220000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Swift 1.3 SEDAN Következő autója? XM 2.5 TD Exclusive
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xm 1989

További ítéletek (54 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)