A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Grand C4 Picasso (2006-2013)

Grand C4 Picasso 1.6 HDi MPC6 Exclusive 

Az ítélet értékelése
3,3(6 db)

Családosok, kosarasok, figyu!

Szöveges ítélet

Nem vagyok a márka kereskedője. Nem is valami német márkáé, tehát se pozitív se negatív reklámot nem szeretnék csinálni, megpróbálom tök őszintén. Amúgy részemről mindenki azt vesz a majdan legördülő utolsó olajcsepp erejéig amit akar.
A család régóta használ francia autókat (P305, BX, Xantia, P307, Evansion). Nem ismeretlen a dolog. Kivéve az a sok hiba ami ebben a blogban is olvasható sok helyen. Viszont abban egyetértek, hogy lelkük van.
Egyre több német autó, köztük sok új áll le hibával az út szélére. Nem elég a plasztik jogsi, picit érteni kell az autó működését is, ahhoz, hogy jó maradjon. Szerintem.

Na de nézzük má´ a C4 Picasso-t az én tollamból. Pözsó 307 1,6 benyásból ültem át. Családdal ez már egyszerűen kicsi volt. Babakocsival felszerelkezve beugrottunk a Nagy II.-be, pont volt bent egy Grande. Kész, puff. Tompa ütés a homlokon, ez szebb mint vártam, beleülök, nem nem szállok ki, szóltam a kis nejemnek üljön be ő is a gyerekkel, aztán menjünk. Szóval tudtam, hogy ez kell. Fullosan. Sok krómmal, lakkal, az MPC6-os, 6 gangos váltóval, a nagy hajós érzéssel, hasított bőr ülésekkel. Ennél kisebb sose kell. 5 személynél mehet minden egyszerre hátra, amit majd minden hétvégén megmozgatunk: babakocsi,hordozható bébi ágy, gityó keménytokban, erősítő fej, egy táska a gyerek cuccaival, egy a miénkkel stb. A hátsó küszöb a sípcsontomnál, nem magas. Akár az 1 éves lányom is bepakolhatja hátra a játékait, persze ha valaki kinyitja neki az ajtót. De ha vinni kell a mosógépet, mert útközben beugrunk venni egyet, akkor a hátsó pneumatikus felfüggesztés miatt gombnyomásra le lehet fektetni a kocsit kb 5-6 mp alatt. Hülyebiztos. Ha úgy hagyod, figyelmeztet hogy ne toljad neki, ameddig az automatika visszaállítja a hasmagasságot. Egyébként ez utóbbi mindig ugyan az a szint. Pakolhatsz bele cementeszsákot az ésszerű határokig(meg ami a forgalmidban van), amikor ráadod a gyújtást diszkrét morgás adja a tudtodra, hogy beállítja a magasságot. Egyébként ezért is lett exclusive. A sok vizuális elem mellett a hátsó felfüggesztés, a sötétített oldalsó üvegek, a minden utasablaknál lévő árnyékoló roló, az ülésfűtés, a 17-es gyári alufelni, a grafikus kijelző stb. miatt a max csomag kellett. Pont. Szóval hátul hegyekben állnak a cuccok, csomagtérháló szorítja őket a gyári csomagtértálcához ( a 6.és 7. ülés tisztán tartása miatt ajánlom). Indulás.
Valamelyikőtök írta, hogy az első 1-2-(3) sebességnél teherautós. Ja ja. Amúgy az 1,6HDi tényleg elég. Akinek meg családja van az fogja már vissza magát. Hidegen viszont sajnálom a blokkot, amikor az automata váltó nem engedi korábban kettesbe váltani, mint ahogy én szeretném. Lehet tanulgatni a tartományait a sebváltónak. Szóval hidegen néha már sikerül 1600-1800 körül is berakni kettesbe. Amúgy ellentmondva a brit firkászoknak, nem rángat az aut. sebváltó, hacsak nem padlózod végig. Na, ez nem az a kocsi öreg. Amúgy hozzá lehet szokni, ahogy írtam fentebb is és úgy lehet váltani, hogy meg sem mozdul a sör a pohárban, amit a műszerfalon hagytál. ;O) Hajrá. Szóval városban macis (nem próbáltam még vele a nagyobb piroslámpa-piroslámpa tempózást, még bejáratós (coming soon). Pirosnál vagy dugóban araszolásnál hirtelen fékezésnél lehet vele akár TIR-eset bólintani is. Ok, másfél tonna bakker. De lendületben már minden ok. Elhalkul a mormogás ( szokni kell a hangot megint az ehhez képest kussban melózó 1,6i oroszlán után), pályára áll a gép, tempomat bekpacs (annyira egyszerű mint rákattintani egy linkre!), lábak keresztbe, cigi és kávé. Nem vagyok hifi tuning guru, de zenész révén vájt a fülem. Mégis a gyári cucc jól szól, nem cserélek le semmit. Az MP3 képes CD jó ötlet volt. 2007-et írunk vagy mi?! Kissé fáztam a digit műszerfaltól, mert jobban szeretem az analóg cuccokat ( akár a csöves Marci fejet), de nincs vele gond. Futurisztikus és a gyerek mindkét nagyapja-nagyanyja kész van tőle mint a lecke. He he. Több infó elfér rajta, praktikusabb. Mínusz 50-ben meg úgysem fogod használni. Svédül meg amúgy sem tudok írni. Parkoló radarom még nem volt előtte. Fasza. Női kocsi, mert a végső figyelmeztető hangjelzést és táblát már 15 centinél elővillantja, miközben beszarva vinnyog, hogy meghúzod a lakkot. Csak ebben kocsiban van olyan radar egyenlőre ami felméri a parkoló hely hosszát és osztja azt észt hogy beférsz e vagy sem. Szóval ha az asszony annyira már szúrja a technikát, hogy be tudja kapcsolni otthon a PC-t, akkor a család új szeme fényét is oda adhatod neki. A refi a 307-nél már megszokott retinameggyújtós. Akár hegeszteni is lehetne vele. Ja még nem volt izzócserém, he he!
A bejáratós átlag fogyasztás 6,4-ben csücsül egyenlőre. A futómű.., nos. Néha azt hiszed egy erősebb úthiba után, hogy ennyi, ott maradt a két hátsó kerék az úton. Nem lehet mit tenni, fel kell venni még annyi embert az utcáról, ahány szabad ülésed van. Hét személynél már tűrhető. Egyedül:Kompromisszum. ESP-ASR kell. Van. Jól működik. Fasza. Nem csúszunk, nem dülöngélünk. Lehet vele menni, nem kell barkaszosan araszolni a hóban, fagyban. Hiba még 0. Vicc 1: kifelejtették a bal hátsó csomag térvilágítást. Erre mint mondjak? Felhúzhatnám magam, de abba csak bele betegszik az ember. Egy kattintás az egész, mert egy blokkban van az egész. Ez legyen a legnagyobb baja!
Ahogy az elején írtam a belső terével nőket lehet rabul ejteni és nem a szuperzárra gondoltam :O) Na ez nekem már nem pálya, de nincs jobb érzés egy olyan autóba beülni, amit érző emberek terveztek meg belülről is, ahol basszus a vezető ülésből nem érsz hozzá, sőt nem tudsz kemény, kopogós műanyaghoz hozzáérni! Nincs is. Elfogyott már a motortérben,felhasználták az összest. Bent ne keresd fauvés! A kilátás májer, a vezető pozi ha belőtted ésszel májer, ha 180 feletti vagy akkor te is májer vagy de el is férsz, meg a többi kosaras is hátul, persze nem a 6. 7. ülésben. Ne akarjatok már mindent! Különben is, a kosárlabdákat, meg a sajt szagú 48-as edzőcipőket hova rakjátok????!!!!
Na majd még írok: Szerviztapasztalat, hajtás-pajtás menetdinamika meg ilyenek. Coming soooon.

Hibalista

- Nem romlott el, egyszerűen hiányzik...: a bal oldali csomagtérvilágítás.

Ide hordtam szervizbe

C Nagy II.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 307 1.6i Riviera Következő autója? Űrsikló. Használtan
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Grand C4 Picasso 2006 (2006)

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)