A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Cx (1974-1992)

Cx 2.2 TRI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Meglátni és megszeretni........

Szöveges ítélet

A cx-et úgy vettem meg, hogy mindenki lebeszélt róla, valami hidro genyós és az milliókba kerül mondták BMW-s és Fordos barátaim. A környezetemben egy barátomnak volt cx-e egy 2.5-ös szívó dzel, azt az autót agyon sem lehetet csapni, pedig ő probálta :) viszot eszméletlenül kényelmes volt.Ezt a fajta kényelmet nem is ismertem eddig. Egy hirdetési újságban láttam meg és beleszerettem. Bár már egy éve állt egy dunaparti telken, mert egy idős úré volt aki örökül hagyta rokonai pedig egy kicsit lelakták.
A cx-ről mindenki lebeszélt, ráadásul benzines, mondták többen is, mintha az ördög kocsiját vettem volna meg :)
Na szóval egy gyönyörű világos bordó, világos plüss foteles kanapés, elektromos szintszabályzós volt a technika. Az első utam haza felé az ellenségeimé volt, még soha nem vezettem ilyen erős fékhatású kocsit, a pesti úton elbambultam egy kicsit ugyanis a buszmegállóban egy igazi bombázó várta a 67-est, én pedig pont elkaptam egy zöldhullámot de arra nem számoltam, hogy előttem az ötödik autó átengedd vészfékezéssel egy kiskutyát. Szóval tövig nyomtam a fékpedált az autó pedig hála a kopott gumiknak összetolt 5 autót. Úgyhogy rögtönegy kiadós javitással kezdtem cx-s pályafutásom. A motorháztető úgyis köfelverődéses volt. Aránylag olcsón 110.000 ft-ból megusztam.
Az autóval többszőr megállás nélkül megjártam Frankfurt-ot illetve Gustavsburgot, minden fáradtság nélkül, ekkor tanultam meg mit jelent a kényelem. Soha nem volt semmi bajom az autóval. Egyszer a szomszédom megkért, hogy vigyem ki Németo.-ba, hát el is indultunk éjjel, egyszer csak kigyulladt az akku lámpa és az autó azonnal megállt, hát még csak pesten voltunk de teljesen fel málházva. És itt jön az isteni gondviselés a pozitiv életszemlélet ami minden cx-est kisér :) egy olyan autó mentős srác jött a helyszínre aki cx fan volt, hát ki is lenne fent hajnal 1-kor. Gyors szemrevételezés után kiderült, hogy egy kábel vált le a generátorról, ezután folytattuk az utunkat. Gustavsburgba kiérve egy mély garázsba hajtottam le. amig kipakoltunk az autóból a haverom kisfia játszot bent az autóba az emeléssel, persze a nejem felügyelete alatt :(, nos csinált egy gyors váltást a parkoló és a szervizfokozat között ez már sok volt a cx-nek és úgy döntött lefekszik éstöbbet nem hajlandó felkellni. Itthon megkötöttem az assistant-ot a MAK-val. Fel is hívtam öket, majd 30 percre rá megjelent az ADAC nagyképű, fikázos, lenézős szerelője. Hát én minden voltam csak szépreményű ifi úr nem. Amikor kifogyot a szitkokból elővett egy könyvet és minden test-et végig futatott, láttam rajta ideges :), a nagy brügetésre összegyült a ház népe is és mindenki minket nézet, a németek 90% mellettem volt és csak elenyésző hányada az ADAC-s úr mellett. Természetesen nem tudott mit kezdeni ekkor jött a nagy ötlet kivisszük a mélygarázsból tréller és szakszerviz (ettől vert a viz ugyanis cirka 3-4 ezer DM mindott akkor a szerelő). De a cx le volt engedve és nem tudtuk ki vinni a garázsból a trélleres kocsi meg nem tudott lejönni ( hál´ istennek). Na ekkor megint szitkok. És ekkor jött a felmentő ötletem, felhivtam Gödöllőn Juhász Józsi Citroen szerelő fenomént,aki telefonon keresztül az én tolmácsolásommal megjavitotta két jól irányzott ütéssel a cx-et. A dugattyú volt megszorulva az anyós ülés alatt amit csak megkellett ököllel kopogtatniésa kocsi szinte felugrott. Ováció tapsvihar, ADAC megszégyenülve el. Szóval ezeket az apró hibákat letudva egy csodálatos autót hajtottam. Ja és amikor eladtam, szinte egy napon belül elkelt. Imádtam szerettem, jó érzéssel gondolok rá!!!!

Hibalista

- Gömbök cseréje vásárlás után, kézifék javitás, generátor csere na ez szivatott meg:), később kiderült nem is kellett volna cserélni, elektromos szint emelő és a henger.

Ide hordtam szervizbe

Juhász József Gödöllő, Máriabesnyő A legkirályabb szerelő!!!!!!!! Nagyon érti a szakmáját és korrekt!!!!!!!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1987
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 134000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 75000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? omega Következő autója? BMW 518
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Cx 1974 (1974 - 1992)

További ítéletek (11 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)