Robbanó bálna
Szöveges ítélet
Soha idáig nem volt citroenem, de volt egy Peugeot 307 ami tök szar volt (pedig 0 km.-rel vettem) de mivel azt jól bevették becseréltem egy új C5.re. Hallottam rosszakat és jót is mondtam próba szerencse. Bárki mondhat bármit, egy döbbenetes erejű fotelban ültem, és például 1405 km egyhuzamban történő (rövid megállók beiktatásával) levezetése után úgy szálltam ki a kocsiból, hogy ép hogy kezdtem elfáradni. Akinek nem volt szerencséje az automata váltóhoz (városi közlekedésben különösen istenes)az el sem tudja képzelni, hogy ez tényleg egy luxus dolog! A 2,2 Diesel 138 LE könnyen és tök halkan mozgatja a kocsit. Hatalmas csomagtér, amit az 5-ik ajtó felnyításával könnyű bármelyik pontját elérni. A hátsó üllésekben főleg ha csak ketten ülnek hatalmas lábtér van illetve könyöktámasz található ital és kajatartóval. Arról ne is beszéljünk, hogy a hidroaktiv kerékfelfüggesztés következtében az úthibákat nem lehet érezni, és ha az út minősége rossz, a kocsiszekrényt a számítógép vezérelt pneumatika megemeli a kivánt hasmagasságra. Sajnos most jön ki az új C5 ami pofára izgalmassabban néz ki mint a régi, de nem fogják gyártani csak 4 ajtóval illetve kombiban. Pedig az 5.-ik ajtó tök jó. Ez főleg akkor igaz amikor a család felpakol és elmegy több napra. nem mindegy, hogy a legbelül elhelyezett üditőért, ki kell e pakolni mindent (4ajtós esetében elég kicsi a csomagtartók szájszélessége), vagy csak egy mozdulattal elérem. Nekem nem kell más kocsi az biztos!
Hibalista
- Tulajdonképpen nem romlott el rajta semmi, de ami zavaró, hogy a fék fékezéskor néhányszor nyikorog
Ide hordtam szervizbe
Citroen M5 szervíz
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 307 | Következő autója? | Citroen C5 II. vagy az új. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |