Őstechnológia gyönyörűen csomagolva
Szöveges ítélet
A dizájn páratlan, csak a motorháztető alá nem szabad benézni...
Ez az ős 1,6-os egy agyonpörgetett borzalom! 130-nál már komolyan hangos volt, 160-nál pedig elviselhetetlen... és kb. 5000-en pörgött már ilyenkor. Vezettem előtte 1,4-es Polo-t ami érdekes módon sokkal halkabb volt, és hasonlóan ment, dehát az azért VW...
Ennél a motornál már csak az 1,4-es 75LE-s rosszabb, de az olyan szinten gyenge, mint egy trabant...
Maga az autó ettől függetlenül szép volt, össze volt rakva, de valahogy nem keltette azt a minőségérzetet mint a német autók. Valami biztos, hogy nyekergett, néha mutatott fura dolgokat a computer, amik aztán elmultak, és a váltó olyan szinten mocsok volt, hogy ha beraktam fokozatba 5 centis kilengéssel lehetett billegtetni.
Ja és a csodás motor miatt a fogyasztást sose sikerült 10L alá vinni, autópályán meg 11-12L volt a minimum.
Dízelt kell venni emberek!
Hibalista
- -Egy visszahíváson volt a légzsák miatt, de különösképp nem romlott el rajta semmi
Ide hordtam szervizbe
Citroen Veresegyház - Nagyon rendesek, végig ott lehettem az autó mellett és még le is mosták mindig.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | BMW 320d |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.7/10) |