Milliomos feeling fillérekért
Szöveges ítélet
Imadnivalo auto. Elegans, tagas, kenyelmes. Minden kezre esik es a 2,7-es michubishi elfajzasu v6-os gyonyoruen szol es szereti is ha porgetik. Ketfelekeppen lehet vezetni, az elso a lusta oreges vezetes, lassan kielvezve minden nyalcsurgato pillantast es a meglepetes raketa uzemmod, ilyenkor nem az "m" gombot kell megnyomni, hanem lenyulni a szonyeghez es kihuzni a gazpedal alul es ezutan mar csak kapaszkodni kell, mert megemeli az elejet es megy mint az allat. Kicsit hintazik, de ha mar megszokta az ember akkor nagyon tudja elvezni a csatahalyosagat. Csak ajanlani tudom, bar ketszer otthagyott, de ez mar a futott kilometerekkel jar. Imadom es fajni fog a sziven ha meg kell valnom tolle. O meg valami, ha valaki egy ilyen auto utan atul egy masikba akkor csak fikazni tud, mert nehez azt a luxust masban is megtalalni, ezert csak magasabb kategoriakat szxabad nezegetni es mindig mosoly szokik az ember arcara ha szembejon egy Concorde.
Hibalista
- Automata valto speed sensor, vontatassal es valto olaj es szurocserevel egyutt volt 400 canadai dollar az kb 80 000 forint. Ezen kivul teljes fekrendszer csere, tarcsak betetek, 300 dollar, 60 000 forint, lassan feltengelycseres es lengokarcseres lesz, de ez mar varhato volt 235 000 kilometernel. Benzinpumpa 210 000 nel ment el a gyari az uj beszerelessel egyutt 200 dollar 40 000 forint.
Ide hordtam szervizbe
Elpiszmogtunk rajta a sogorommal
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 189000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Taurus | Következő autója? | BMW 325 vagy 540, talan volvo |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |