A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Usa » Camaro (1982-1992)

Camaro Sport Coupe 173cui V6 

Az ítélet értékelése
3,4(9 db)

A detroiti acél... :)

Szöveges ítélet

Szép, nagy, kényelmes autó. A 2.8-as motor a legkisebb V6-os, gyári kipufogóval ennek is szép hangja van, és ha az elektronikával sincs gond (hengerenkénti injektoros motor), 8.5 literből gond nélkül lehet autózni 100km-en, még automata (overdrive) váltóval is. 90km/h sebességnél overdrive-val 1750-et forog a motor főtengelye percenként.

A csomagtartó minimális, a benzintank elég sok helyet elvesz belőle, de egy ilyen autóval nyilván nem költöztetést vállalunk... :)
Van még ezen kívül központi zár, elektromos ablak, elektromos csomagtérajtó nyitás-zárás, gyári ötküllős alufelni (15"), szervokormány, légkondícionálás, és ez csak egy alap kivitelű Camaro, 1988-ból.

A tetőkárpit lógásra hajlamos, a beltér így 20 év után már nyilván zörög, a mechanikus/elektronikus problémák pedig szerintem inkább az idehaza sajnos amerikai autókra általában jellemző erősen elhanyagolt állapotból, mint a rossz minőségből adódnak.

Alkatrészek, szakirodalmak beszerzése egyáltalán nem gond, én lassan a fél autót kicserélem, és idáig legrosszabb esetben is 10 napon belül mindent kaptam hozzá, de sok alkatrész kapható idehaza polcról is, és az árak sem vészesek.

Hibalista

- Ez az autó teljesen eredeti állapotban került hozzám. Eredeti gyári futómű (csak a lélek tartotta össze), fékek (betétek szegecsekig kopva, tárcsák és dobok a minimális vastagság alatt), elektronika (szervízlámpa kikötve, siralmas alapjárat és gázreakció, szenzorok 90%-a kuka), kipufogó (szita) stb., így - tekintve az autó nem éppen fiatal voltát - szinte mindent cserélni, javítani kellett.

Ide hordtam szervizbe

Változó, van aki rendesen megcsinálja, és van, aki csak úgy tesz, mintha... Gondolom, ezzel nem mondtam újat.
Az alapvető dolgokat akár otthon, garázsban is lehet szerelni, amerikai autós körökben pedig természetesen minden problémára van segítőkész, megbízható szakértő.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1988
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 79000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Nem tervezem eladni, de egy új Camarot elviselnék mellé. :)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Usa Camaro 1982

További ítéletek (9 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)