A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Korea » Orlando (2010)

Orlando LTZ+ 2.0D 

Az ítélet értékelése
4,7(3 db)

Vörös ördög

Szöveges ítélet

Igazából fél éves tapasztalatom van a fórumon is nevezett macifüllel, én csak kis vörös ördögnek nevezem, mivel bíborvörös(Velvet reed).
Manuális 6 sebességes váltóval lett rendelve. Tetőablak, napfénytető és automata kivételével ez volt a legmagasabb felszereltség.
Első nagyobb utunk balcsi nyaralás bejáratós motor, tetőbox, 6 személy, mindenki elfért kényelmesen. Fogyasztás 7,2 lett a 2000km alatt. Szerintem elfogadható ekkora autótól, ebben volt vegyesen minden, au.pálya, város, külterület.
A gyár által megadott értékeket lehet tartani normális nyugodt vezetési stílussal.
Városon kívül max 6L, városban 8L, autópálya 130-140 körül 7L.
Váltója tökéletesen kapcsol, sehol semmi akadás részemről, bár a 6 -ik fokozatot későbbre hittem. Ugyanis már 90 -nél fel lehet kapcsolni 6. -ba. Abban bíztam, hogy majd valamikor 110-120 környékén fogja kérni. De így sem gond mert 130 -nál kb 2100 at forog csak a motor, nyomatékból szépen megy.
Fordulóköre mint egy átlag középkategóriás autónak. Pótkerék nem jár hozzá alapból, hanem defektjevitót adnak hozzá. Én azért kértem hozzá tartót, majd lessz benne kerék is egyszer.
Az autóba beülve kicsit terepjárós feelingje van, bár tudjuk, hogy ez nem terepjáró hanem inkább egy magasított kombi. 17" -os kerekekkel nagyon stabilan fekszi az utat, hiába írták valamelyik tesztben, hogy billeg, szerintem egyáltalán nem billen többet mint amennyit kell. Feszes a futómű, de pont ez adja meg a stabilitását, a sima utat díjazza inkább, alsóbb rendű utakon nem élmény autózni vele.
Külsőre nekem nagyon bejön, de persze a beltér sem volt mindegy számomra. A rádió kezelőfelülete alatt van egy pakoló hely ahová el lehet rejteni apróbb fontos dolgot. Itt van hely az usb -nek meg az ipad csatlakozónak is, ezen kívül bletooth is van benne valahol elrejtve. Van ezen kívül az ajtóban hely vizes palacknak, első két ülés között pohártartó, redőnyös zseb. Szóval nagyjából megvan mindennek a helye. Előtte P607 -m volt ami ahhoz képest hogy felsőkategóriás autó, nem volt ilyen ötletes pakolás szempontjából bár azt lehet üzletembereknek tervezték, álljon meg és igyon a szállodában. :-) Amúgy az csak kényelem szempontjából volt egy fokkal jobb. Csak francia. A vezetőülésen van könyöktámasz ami szerintem nem a leghasználhatóbb. Van gyerekfigyelő tükör, ami a párom részére a visszapillató, hogy ő is lásson oldalra meg hátra.
3db 12V csatlakozó van, abból a leghátsóban mindig van áram. 7db üléssel alig marad csomagtartó, de én speciál behajtok egy ülést a legutolsó sorban és már van hely pakolni. Külső viszapillantó óriási, jól beállítva látszik benne minden aminek látszódni kell. Ülések passzosak elől, nagyon jól el lehet helyezkedni benne.
Ma leesett az első hó, azóta mióta a kocsi nálunk van. Kíváncsi voltam a kipörgésgátló működésére. Meglepően kulturáltan teszi dolgát, kerék megcsúszik és motor fordulatszámot nem engedi tovább amíg nincs ismét szinkronban a 4 kerék.
A többi biztonsági funkciót még nem volt alkalmam kipróbálni, nem volt rá helyzet, reméljük nem is lessz. A 3-4-5 fokozatot imádom a legjoban, akkor érződik a motor teljesítménye, akkor lehet a kis városi su...kat lenyomni vele, bár vigyázni kell mert pillanatok alatt 100km/h felett van az ember vele.
Részemről nem bántam meg eddig, szerintem azért a 6 misiért elég jó kocsit adtak az amcsik.

Hibalista

- eddig semmi

Ide hordtam szervizbe

Csősz Kft. Kosbor utcaAz első 15e km szerviz kicsit húzós lett. 48e állt meg. :-( Igaz ki is takarították. Szomszéd egy 20e -el olcsóbban kihozta volna.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2012
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 607 Következő autója? majd 5 vagy 10 év múlva meglátjuk, az még messze van.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Korea Orlando 2010 (2011)

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)