A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Korea » Captiva (2006-2011)

Captiva 2.0 LT High Aut. 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Nyugodt erő

Szöveges ítélet

Eredetileg, mikor a régi, (6 éves) Zafira utódját kerestem, arra gondoltam, hogy ugyanolyat veszek, csak sokkal jobban fölszereltet. De az új nem igazán tetszett és ráadásul hegyre költöztünk, ahová a hókotró sem jut el.
Az első évben a család Lada Nivája segített ki azokon a nehéz napokon, amikor leesett a friss hó és vinni kellett a gyereket az oviba. Nem is volt benne semmi hiba, bármilyen körülmények között lazán legyűrte az egyébként szánkózásra használt emelkedőt. A feleségem viszont nem akarta vezetni, így kellett egy olyan négykerekes kocsi, amibe minden belefér.
Sokáig vártam az Opel Antarát, de az csak nem jött...
Így esett a választás a Captivára.
Ráadásul az Antara kisebb is, csak 5 üléses (az enyém 7, mint a Zafira volt) és nem is lehetett kapni.
Ekkor úgy döntöttem, nem várok még fél évet, megrendeltem a SUV-ot.
A kereskedő felajánlotta, hogy ha nem érkezik meg a saját autóm, akkor a tesztautóval mehetünk síelni. Így is lett. Az ugyan kézi váltós volt, de egyébként teljesen olyan volt, mint az enyém. Igazán kellemes volt vele utazni. Stabil, nagy kasztni, sok hellyel. Egy valami viszont nagyon hiányzott. Lespórolták a síalagutat, ezért kénytelen voltam tetőboxot rakni, mert a két gyerekülés miatt nem lehetett ledönteni az egyik hátsó ülést.
Volt részünk esőben, hóban,, hóviharban, napsütésben, oldalszélben, az autó észre sem vette a rossz körülményeket.
Azóta aztán beletettem majd 14000 km-t.
Városban az automata nagyon praktikus, de nem egy rakéta. Az autó tömege sem teszi ezt lehetővé a 150 lovas motorral.
Vezetése nem az élmény kategóriába tartozik, arra kisebb kocsi kell. A Captiva inkább az A-ból B-be eljutás kényelmes módja.
Van azonban számomra pár idegesítő részlet, amit nehéz megszokni.
Ott kezdődött, hogy a távirányítón a gombok fordítva vannak, mint a Zafirán volt. Ami az előző autómat nyitotta, most az zárja a kocsit. Persze néha vissza is kell menjek emiatt, vajon bezártam-e?
A kormányon a rádió gombjai a bal oldalra kerültek, a tempomaté a jobbra. Ezt sem szerettem, de hozzászoktam.
Az automata fényérzékelős világítás tetszik, csak jó lenne, ha a fényszóró bekapcsolása után a műszerfalvilágítás nem kapcsolna át éjszakai módba, talán akkor lehetne látni azt is, mit ír a rádió kijelzője.
A középső kijelző (fedélzeti computer) viszont pont két fényerő fokozatot tud, ami este hamar kiégeti a szemet.
Az ablakokkal sincs minden rendben. Ha letiltom a hátsó gombokat, hogy a két és fél éves fiam ne játsszon vele, akkor a mellettem ülő sem tudja használni az ablakot. (Pedig oda még oda is tudnék csapni :) Ráadásul csak a bal 1-es automata és az is csak lefele.
A klíma elég rosszul szabályozható, nekem mindig le akarja fújni a fejemet. Talán arra is ráférne egy szoftverfrissítés.
A rádió elfelejti, hogy mit hallgattam utoljára, a hangerőt viszont nem veszi vissza alapra. Többször előfordult, hogy a család szépen beszállt, a rádió meg ordítani kezdett, utoljára ugyanis valami jó zúzósat hallgattam hazafelé egyedül...
Jó lenne, ha lehetne ezeket a dolgokat szabadon programozni. Nem is lenne ördöngösség, hiszen úgyis számítógép vezérli...

Az autóval ettől eltekintve meg vagyok elégedve, nem zörög, nem nyiszog, szinte észrevétlenül teszi a dolgát.
Ráadásul nem is került sokba a kategóriájában.
A formája tetszik, a színe (Linen Beige) is nagyon ott van. Utazni - rossz utakon is - tökéletes, városban egyedül parkolni nehézkes a méretei miatt.
A hátsó üléssort mi időnként tényleg használjuk, itt sokkal kényelmesebb, mint a Zafirában volt.
Az ülések jók, bőséges lábtér marad a második sorban is.
Az ár-érték arányt tekintve nekem nagyon megérte.

Szervízre eddig csak a szoftverfrissítés miatt kellett mennem, illetve kihangosítót szereltettem bele. A Di-Fer-nél végezték mindkettőt, minden rendben volt.

Hibalista

- Egyszer menet közben leállt (2 hetesen), de újraindult. A szervizben szoftvert frissítettek, azóta jó.
- A hátsó ajtón felnyíló csomagtérablak kis gumi ütközője disszidált, vettem helyette egyet 82 forintért.

Ide hordtam szervizbe

Chevrolet Di-Fer

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Zafira 1.6i Következő autója? Land Rover Discovery 3 (majdnem megvettem most is)
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Korea Captiva 2006 (2006)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)