A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » X3 (2010)

X3 2.0D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Nagy Csalódás

Szöveges ítélet

Az autó a páromé. Nagyon szereti (szerette). Olyanokat nem tudok írni, hogy milyen terepen, vagy mennyire megy, mert ezek nem nagyon voltak kipróbálva. Őt figyelve, ez egy tipikus női autó, és aki megengedheti magának, az szeretni fogja. VISZONT...!!!
Másfél év után mindkét első lámpabúra berepedezett pókhálószerűen. Nekem úgy tűnt, elöregedett a műanyag. Kicserélték tavaly a szervizben, az anyagköltséget állták, de a munkadíjat fizetni kellett. Potom 100e Ft. A lámpatesteket kompletten kellett cserélni, mert a búra külön nem cserélhető.
Aztán egy éve, kattant induláskor valami. Az autóban van most 60eKm, egy jó félévvel múlta csak túl a garanciát, soha nem volt hajtva, és majdnem 300.000Ft-ot kellett arra költeni, hogy egy fődarabot, ami az XDrive lelke cserélni kelljen. Nem is értem a BMW-t, hogy ezt hogyan meri megtenni, hisz ez a meghajtás "lelke". A szerviz azt mondta, hogy a német központ csak a 80%-ot hajlandó állni, a többit a tulajdonosnak kell. Szóval egy ilyennek cseréje majdnem másfél milla!!! Mi "csak" 290.000Ft-ot költöttünk. Négyszer hívták be a szervizbe, először olajat cseréltek az osztóműben, amit szintén külön kellett fizetni. Utána még kétszer vizsgálták, majd ez a 290.000Ft díj lett a vége. A végére már minden indulásnál nagyokat kattant...
Már nem annyira szereti a kocsit a párom...:-(
Aztán van egy ismerősnek is X3-asa, ott 110e futott kilométer van, és abban is cserélni kellett ugyanazen osztóműt tavaly. Az még az első kasztnis volt.
Szóval most meddig lesz jó... megint 60.000Km-ig...???

Hibalista

- Osztómű: Elkezdett először egyet kattanni ha alátekert kormánnyal indultunk. Majd már kattogott. - Első lámpabúrák betöredeztek az idővel.

Ide hordtam szervizbe

Budapest Motors

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2011
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW X3 2010 (2011)

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)