A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 7 (2008)

7 730d 

Az ítélet értékelése
4,2(6 db)

A kulcsos bajor luxusautó...

Szöveges ítélet

Korábban vezettem az előző 7-est, az nagyon nem tetszett. Úszó erődnek tűnt, nem volt számomra eléggé kezes és direkt.

Az új hetest is szoknom kellett, de csak egy napig. A technikai megoldások, újdonságok sokat javítottak rajta. Dynamic drive, az aktív kormány -hátsókerék kormányzással nagyon komfortossá és absolult kezelhetővé tették az autót. Néha nem is értem, hogyan fordulok be, mert elsőre lehetetlennek tűnik, de simán megy. "A stop vonal a hátsó tengely alatt"- típusú partnerekkel is simán megküzdünk.
A hátsókerék kormányzás - érzésre először kissé bizarr, de utána már nem akarok más nagyméretű autóba átülni.
Felfüggesztése kiváló, de komfortállásban Demszkys utakon kopog az eleje. Hálás vagyok, hogy nincs légrúgó, a régi imbolygó Mercedes feeling is feledésbe merült.
Az 5-ös és X5-ös rugózásához képest fejedelmi az utazás. Külön köszönet a sport állásban beállítható motor és kasztni különválasztásáért, napokig jártam úgy, hogy az autópályáról lehajtás után az első lámpánál sport állásban őrjöngő húzatással indultam, majd nem váltottam fel!- azóta csak a kasztnit teszem sportba, a váltás és motor pedig a váltó manuál- sport állásba húzva aktivizálódik.
A sport + meg úgyis tudja a feladatát.
A hangja remek, belül szinte nincs is, stabilitás fenomenális autópályán a korábban 140-150 legyűrt kanyart most 190 körül simán veszem és nem autózom a határon, csak megy és siklik az íven mint egy mozdony, - szinte inspirál még gázt-még, még. Na, valószínűleg itt lehet elszállni. Majd egy zárt pályán egyszer kipróbálom.
Fogyasztás - bár sokan azt gondolják ilyen árfekvésű autóban mindegy. Részben igaz, de a pályán hazajönni 160-180 között és 1000 km után megtankolni 8,5-8,7 l/100km átlaggal azért nem zavaró, bár a különbözet a Land Zeit-nél maradt.
A kukucskáló kamera, oldalra jó ötlet, - mert igen hosszú az eleje - de kizárt, hogy valaki abból tájékozódjon!( fény beesés, kerékpár, árnyékok stb)
Korábbi 1,0-ás navigáció helyett nagyon jó az új hdd-re mentett térkép.
A hdd -re menthető zenei albumok feleslegessé teszik a 40 cd hordozását is. Persze valószínűleg ez kissé öncélú, mert rakodóhely szinte nincs is.
Ami nagyon ciki:
Nagyon kevés rakodóhely nem illik a nagyvonalú luxus jármű arculatához, a. 2 literes üdítőről pedig csak a Peugeot 307-s tulajai álmodjanak 20MFt-al kevesebbért.
(Ugye mondtam anyukám ne vegyünk új hetes, mert már szomjan haltunk volna! Esetleg: menjünk ma az oroszlánossal mert hőségriadó van!)
A semmi értelme kulcs nélkül is megyünk, haladunk BMW - óriási tévedés, szemfényvesztés.
Ugye nincs hova tenni a kulcsot, de legalább a mérete miatt ember nincs aki ezzel a zsebében utazna. Majd kiszállsz és keresed,( mondjuk az anyós ülés alatt), ha és amennyiben ki akarod engedni a gyerekeidet hátulról, vagy volt nálad valami, amit óvatlanul a csomagtartóba raktál indulás előtt!
Münchenben a kulcs mérete egyenes arányban állhat a jármű méretével, a Renault indítókártyát még senki sem látta a bajoroktól? Az ugye elférne akár az ingzsebemben is.
A klíma egyszerűen borzasztó: vagy nagyon hideg, vagy nem érzel semmit.
Jó tanács:Rövid nadrágban ne menj golfozni! legalábbis ezzel, de akkor minek?
A tetőablak kibillentése gyakorlatilag 2 mm nyílást eredményező-igaz nincs is szélzaj, kár hogy levegő sem jön be!
A kesztyűtartó felső részét becsukva, mindig kéznél lesz a biometrikus újlenyomat útlevélkészítéshez.
„USA turisták előnyben, gyári kedvezménnyel.”
A Lada szovjet tervezőinek javaslata a problémára :RENDELJ MATT FABETÉTET - KONYEC!
A japánok a nyitógombbal megoldották volna a zárást is!
A németek talán most írják a szaftos marketing dumát hozzá… kár lenne.
Összességében, egy barátom mondását átalakítva: Aki egyszer egy ilyet vezet annak sikerült az élet!

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

A AUTÓ GYŐR

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Nem kísérletezek!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2009
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? X5 sd Következő autója? 735d, GT sd
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 7 2008 (2009)

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)