A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 7 (1977-1986)

7 745-i 

Az ítélet értékelése
1,7(13 db)

Nincs ellenfél. Fogyasztásban sincs...

Szöveges ítélet

Az első két kilométer után beleszerettem.
A motorja 6 hengeres,3,2 literes benzines turbós,levegő visszahűtővel,mögötte egy 3 sebességes automata váltó.
Hatalmas méretei ellenére valószerűtlenül könnyedén lehet vele mozdulni.Az iszonyatos gyorsulást,csak a hang mélyülése,és az autó farának sülyedése érezteti,és az,hogy mire feleszmélsz,megelőztél egy kocsisort...
Próbálgattam, 120-nál padlógázra visszavált 2-esbe,indul a turbó,és símán kipörgeti a kereket.
Hihetetlenül gyorsul,és megy.
Ennek viszont ára van. Nekem egy kisebb házam ment rá.
Ha nagyon küldöm a fogyasztása megközelíti a 40 litert száz kilóméteren.
A futómű nagy biztonságot ad,olyan érzést kelt,mintha egy-egy méterrel szélesebb autóban ülnénk. Elterül alattunk a négy kerék megingathatatlanul!! Minden helyzetben biztosan meg tudtam vele állni talán a négy tárcsaféknek,a 390-es 220-as gumiknak és az ABS-nek köszönhetően.
Az autó belseje semmi kívánnivalót nem hagy maga után.
Nagyon nem szerettem kiszállni belőle.Abban a pillanatban megszűnt a biztonságérzetem!! Az ülése egy páholy,a kormány kézre áll,jobb kéz az automata váltó karján,nem mintha bármit is tenni kellene vele,a bal kéz a kormányon,kényelmesen,vagy a kartámaszon még kényelmesebben,alattam 225 ló,télen jó meleg,nyáron hűvös,és megadja azt az érzést,hogy most te vagy a király az utakon.
Viszont ha szükséges,jól kihasználhatóak a méretei.Mivel konyhabútor vásárlás után sokalltuk a tehertaxi árait,fogtuk,és beleerőltettük a 8 részes bútort,még mi is befértünk,és az általános csodálkozások közepette nyikkanó kerékkel távoztunk.
A drágánknak egy bukkanó lett a veszte. Galgaguta felé kissé nagyobb lendülettel mentem bele egy ilyen bukkanóba,az autó felszállt,mint az amerikai üldözős filmekben,sokáig repültünk a feleségemmel,aztán lehuppant,és mint utólag kiderült elszállt a váltóból az olaj. Mi enyhén szólva falfehéren,és némán az ijedtségtől mentünk még sokáig,fel sem tűnt,hogy haldoklik a váltó. Mire észrevettük késő volt,leégett. El kellett adnom javítás után,még örültem,hogy kaptam érte egy 16 éves Skodát,és egy pár ezer forintot. Autós életem legszebb időszakát köszönhetem a 45-ösnek.

Hibalista

- hátsó lengéscsillapítók-bontóból, 5000ft/db
- automata váltó-55000ft-ért javítva
- trafó-5000ft

Ide hordtam szervizbe

Saját magam,és ismerősök szervízelték.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1981
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 180000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 30 l
Előző autója? colt 1.4-es Következő autója? skoda...
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 7 1977

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)