A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (F10) (2010)

5 (F10) 520d 

Az ítélet értékelése
2,6(16 db)

kényelmes luxuslimuzin

Szöveges ítélet

Múlt héten vettem át az új 520d-t, talán elsők között a régióban.
Az autót a pozsonyi márkakereskedésben vettem, mivel szlovákiai cégautó lett, ott ugyanis nem csak regadó nincs, de idén már a személyautók ÁFA-ja is visszaigényelhető (így csak 36 ezer euróba került) , és nincs cégautóadó, luxusadó, de teljesítményadó sem, ráadásul a cég a szervíz és az üzemanyag ÁFA-ját is visszakapja, szgk-nál is.

Előtte egy e90-es 320d-m volt, bár mindekettő bmw, mégis hatalmas különbség van a két autó között!

Először is a 3-as sokkal sportosabb, míg az új 5-ös inkább egy nagy, kényelmes luxuslimuzin.
A 3-asnak jobb volt az útfekvése, a rúgózási kényelem terén viszont sokkal jobb az 5-ös, bár ebben annak is szerepe van, hogy ezen már nincs defektűrő abroncs. Ez utóbbiról mindenkit lebeszélek, a magyar utakon vesekőrázó lesz tőle az autó!

A 3-ashoz képest teljesen más a kezelés is, ott hagyományos gombok voltak, ebben pedig képernyő és menűrendszer van.
A régi sem volt rossz,de szerintem az új sokkal praktikusabb, különösen a rádió szuper, nem kell programozni a csatornákat, kilistázza az adott helyen fogható adót és csak rá kell klikkelni és már hallgathatjuk is.

Az új 184 lovas, 380 nm-es kétezres dízel ereje több ,mint elég, egy füttyentés alatt meg lehet előzni a kamionokat, a 3 ezresnek csak akkor van értelme, ha rendszeresen 200 felett akarunk autózni (pl. német autópályán), ott már kezd kicsit erőtlenné válni a kétezres.

A dízelt mindenképp automata váltóval vegyük, a 3-as kéziváltós dízel volt, amit a kis fordulatszám-tartomány miatt elég munkás volt vezetni, egy előzésnél 2-3 váltásra is szükség volt. Az automata viszont szuper, főleg városban és előzésnél!

A fogyasztás hosszú utakon, nem nagyon hajtva ,bejáratósan 6,8-ra jött ki, autópályán 180-nál kb 7,5 , városban , rövid utakra, hideg motorral 10-11 liter gázolaj.

Bár nem látszik rajta, óriási az autó, a parkolás nem kis feladat vele. Ha valaki főleg egyedül jár, annak érdemesebb 3-ast venni, az egy nagyon agilis, ügyes kis járgány.

Hibalista

- Egyelőre semmi, ezt gyorsan lekopogom :-)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2010
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 320d Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 2010 (2010)

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)