A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (2010)

5 523 iA  

Az ítélet értékelése
1,8(11 db)

A nagy Ő, diesel után szabadon, ja és csendben !

Szöveges ítélet

2012 Decemberben ültem bele egy 2006.-os X5-ből amiben diesel motor volt. Korábban 5-öseim voltak, mindegyik benzines. Az X5 -ről csak annyit hogy az első héten visszavittem volna ha lehetett volna, ez az érzés nem múlt el a nálam töltött 5 éve alatt. Úgyhogy visszaülni az 5-ös kényelmébe elmondhatatlan jó érzés volt. Kényelmes, lágy, állítható rugózása felülmúl minden eddigi BMW komfort élményt ( 1995-óta ez a 6. benzines 5-ösöm ). Meglepő hogy a 204 LE sokkal többnek tűnik, azt gondoltam hogy alig fog menni, féltem hogy azonnal nagyobb LE-re fogok vágyni, de nagyon pozitív az élmény. Mindennapi használatra elég, sőt nagyon tud menni...és a hangja - hát a dieselhez képest olyan mintha versenyautóban ülnék. Alapjáraton egy kicsit kattog a motor ami persze csak kívülről hallható- ez furcsa a BMW-től, de bent semmi! zaj. A diesel hívők sosem fogják megtudni milyen az olcsó üzemeltetés és a zaj nélküli utazás . Volt szerencsém a diesel olcsónak tartott használatához...: két turbójavítással én szerencsésen megúsztam,az állandó motorolaj utántöltés - botrányosan drága, és az a zaj --hát nekem nem éri meg, a csodaszar X drive-ról nem is beszélve. Magasan lakom- télen minden nap szó szerint lecsúsztam vele, halálfélelemmel, az új 523 még egyszer sem csúszott meg , mindig fel tudtam menni a hátsókerék hajtással és bár vettem hóláncot eddig nem volt rá szükség.
Fogyasztás :bár még nem vezettem sokat, de vásárlás előtt nem kaptam infot sehonnan a fogyasztását illetően. Eddig az volt a tapasztalatom hogy a gyári átlagot fogyasztotta az autó alattam ( kivéve az X5 az jóval többet 11-12 l/100km ) olyan híreket hallottam hogy ez 11 fölött fogyaszt. Nálam autópályán normál tempónál kb 8-9. Városi átlag 10-11 liter. Ha nagyon taposnám biztos felmenne 12-re vagy a fölé.

Konklúzió : Imádom az új 5-öst, minden szempontból : kényelem, rugalmasság, erő, csend, méretek, forma, belső design-csodaszép , hangrendszer -nem kell hozzányúlni, navigáció - óriási, zenetár 2,5 GB winchesteren. Keresek valami rosszat -- ja a defekttűrő abroncs nem túl gazdaságos, én vettem egy mankókereket - ez helyet foglal de 25 ezerből megúsztam, a defekttűrő abroncs darabja! ennyivel drágább mint a normál - ez nem praktikus, de ez a trend.


Hibalista

- Csak a rendes olajcsere, fékbetét és fékolaj csere. -

Ide hordtam szervizbe

M3BOX

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2011
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 28000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? X5, X53 Következő autója? 528, 535
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 2010 (2010)

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)