A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (2003-2010)

5 530DA 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Több mint kellemes társ

Szöveges ítélet

Nagyon kedvelem a motort és az automata váltót is, bár kézi módban felfelé kissé lassan kapcsol, visszafelé viszont viszonylag gyorsan. Mind a komfort mind a sport programja funkciójának megfelelően van hangolva, élvezetes. Kedvelem a kézi kapcsolási lehetőséget is. Remek kormányzás. Tetszik a formája és az általános komfortja bár hozzá kell tenni, hogy magas felszereltségű darab, komfort ülések és állófűtés is van benne. Én az I-Drive-ot is szeretem, könnyen kezelem. Külföldön szuper a professional navi, kár, hogy magyar DVD még mindig nincs (update: 2008 nyarától már van és remek). A futómű is teljes szinkronban van a kiváló motor-váltó együttessel, valóban élmény minden pillanat benne. Már vagy 15 éve nem fordult elő velem, hogy csak úgy elmenjek autózni a környéken, ezzel rendszeresen (update: a pár hónapja mellé vett Z4 2.5si vette át ezt a funkciót). Az átlagos 9 literes fogyasztást az autó súlyához és teljesítményéhez kiválónak tartom. Városban azonban automatával 11l körüli, ha nincs dugó.
Negatívumok:
-Gyakori meghibásodás (első mindkét ablak, tető, vízpumpa 3 hónap és 9000km alatt) a váltó is elkezdett néha visszakapcsoláskor "nyikkanni" de adalék hozzáadásával megszüntették a hibát.
-18-as kerekekkel városban ráz, bár ezt még kompromisszumként elfogadnám a kiváló útfekvésért. Viszont eléggé zörög is rossz úton. Felhajtóra felálláskor kattognak a motorháztető zsanérjai, pattogó hang a bal hátsó utastér felől, nyiszorgó ajtó gumik (rendszeres olajozás segít) és állandóan megszüntetendő zörgések nyiszorgások innen-onnan az utastérben. (Update: a zörgések a runflat gumik normálra cserélése után megszűntek, a zsanér sem ropog már, a pattogó hang is eltűnt, összerázódott a kicsike)
Remélem, a meghibásodások szünetelnek a hátralévő másfél évre, amíg várhatóan még nálam lesz. Tovább nem hiszem, hogy megtartom. Amíg tehetem 100-130 ezer km után szeretem cserélni az autómat, de ha elszegényedem, szívesen megtartom tovább is, még csak most lett 2 éves. (Update: mivel vettem mellé egy Z4-est, valamint az elmúlt 50000km alatt no hiba, kicsit tovább marad)
UPDATE
A korábban írtak óta csaknem 2 év és +50000km telt el és egyre jobban élvezem. Új hibák nem jöttek elő és az állapota mint 1,5 évesen, amikor vettem. A belseje abszolút nem mutat elhasználódást, igaz 80%-ban autópályán használom. Nagyon bejött, nem látok jobb alternatívát egy hasonlóan jól felszerelt 535d Facelift kivételével, bár kacérkodtam az X6 35d-vel is, de a tömeg miatt elveszik a dinamika, csorbul a kanyarodási élvezet, nekem pedig ezek fontosabbak a látványnál.
UPDATE
163.000Km-el eladtam a barátomnak, adtam hozzá 6 hónap garanciát is. Remek autó vot, nagyon szerettem. Remélem az új BMW 530d GT-m is hasonlóan a szívemhez fog nőni, nekem az már elég lenne.

Hibalista

- 53000km - jobb első ablakemelő komplett csere (garanciában) - 54000km - bal első ablakemelő komplett csere (garanciában) - 55000km - komplett nyitható tető csere (valószínű az előző két hibaüzenet is emiatt volt) garanciában - 60000km - vízpumpa csere (garanciában) - 65000km - váltó nyikkanó hang visszakapcsoláskor magasabb fordulaton (garanciában váltóolaj adalék hozzáadásával javítva) - 70000km - önindító csere (csak ez volt gari idő után) - 140000km - váltókarter repedés (olajszivárgás) - 142000km - váltó elektromos kábel szigetelés csere (szerintem ez volt az oka az olajszivárgásnak -2 ezerFt-os alkatrész- és felesleges volt a karter csere :-) ) - 163000km ELADVA

Ide hordtam szervizbe

Rack Autó Budaörs. Nagyon meg vagyok elégedve, személyes kedves ügyintézés. Elmagyarázzák mit miért. A pultos hölgyek mindig mosolygósak, kedvesek, a munkafelvevők készségesek.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 52000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 113000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? A4 1.9 TDI Következő autója? BMW 530d GT (már megvan)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 2003 (2003 - 2010)

További ítéletek (128 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)