A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az oldal alján lévő sárga indapass boxbon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (2003-2010)

5 530 D AC Schnitzer 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Nem az elso BMW-em , de nem is az utolsó!!!

Szöveges ítélet

Szeretettel udvozlok mindenkit.

Az elso autom, de nem az utolsó BMW-ém 1 reszet folytatnam, de most egy Diesel otosrol kicsit bovebben.
A kenyelemre a teljesitmenyre es a megbízhatósagra azert adtam csak 8, 8, illetve 7 pontot mivel elotte levo 540i benzines BMW volt es az utan kicsit kisebb volt a teljesitmenye es szervizbe is tobbet hordom mint a regi 2000 benzines tipusut, amivel nagyon megvoltam elegedve! A csere nem mas miatt volt hanem baleset miatt, ahol az auto totalkaros lett, igy kenyszerultem uj autot venni ami manapsag nem konnyu dolog?! A balastehez meg csak annyit ,hogy en orultem hogy egy BMW-ben ultem es nem egy suzukiban, igy tovabra is BMW-t fogok vasarolni!!!
Az uj BMW-em ami persze nem uj már, de se nem latni, se nem erezni az oregedest, mint Bazsó Gábor mondta ,,Meg mindig atkozottul jol nez ki ,Meg mindig atkozottul jol megy, Meg mindig atkozottul kenyelmes ,....,,!!!
A választasom azert esett erre a regebbi modelre, mivel nem volt penzem ujjabra ami olyan jo allapotban lett volna mint ez ,es nekem meg mindig jobban tetszenek az e 38-sok es az e 39-esek. Tehat a kulombsegek a foleg a motorban es a felszereltsegben vannak, a motorja egy 230LE ,489Nm-es ami nem keves es M-Packet-es ami az elozo auto nem volt.Ilyenkor jon ra az ember hogy konnyu a jot megszokni mert az elozoben minden elektromos volt volt navi, elektromos futott sportulesek es elektromos kormany beallitas ami ebben mas sajnos nincs ,ami a legjobban fog hianyozni talan az ulesfutes lesz , de majd csak telen, szoval erzem a szegenyebb felszereltseget. De van benne alofutes es 200 meteres hatotavolsagu inditas ami negyban segiti a forro illetve a hidegebb napokon levo homerseklet kikompenzalasat es az autohoz erkezeskor mar idealis a belso homerseklet a motor is eleri az uzemi homersekletet. A belso ter is valtozott itt szarvas bor van az uleseken ami nyaron jobb mivel nem annyira forro, hogy nem lehet raulni a kormany ebben is M-es , de mar az uj termeszetesen. A belso ter mar nem krem , hanem fekete szurke kombinacio- igy mar folia sem kell az ablakra hogy ne lassanak be az autoba es a gyonyoru aluminium boritas ami meg noveli az eleganciat, a krom keretek az orak korul a fekete antracit szinu tetokarpit, es meg sok sok minden ami nagyon szeppe teszi az egesz belso teret. A szigeteles nekem jobbnak tunik mint a regiben es csak kellemes brummogas jon be az utasterbe nagyobb fordulatnal.
Hozza teszem csikarasokat a belso terben nem nagyon talal az ember.Akkor kicsit a kulsejerol is, gyonyoru kek szinu , M-Packet es az M-es kotenyek alol hatul valami eszbonto + a 18 as M es kerekek ami az ismert M6 illetve az uj M5 on vannak gyarilag. Tolato radar elol hatul ami persze nagyban segiti a gyors es pontos parkolast (magas fuben a radar nem tudja megkulomboztetni a fuvet az akadalyoktol) az auton nincs feltuntetve a tipus szam ezt csak hozzaerto szemek tudjak megalapitani a jo lathato kipuvo vegrol hogy egy dieseles BMW utan mennek.Es ami fontos le merek vele parkolni egy uj auto melle es egy uj BMW- se hoz ra szegyent mert meg 7 evesen is fiatalos es gyonyoru. Es most a motorrol kicsit: ahogy mar emlitettem az alap 193 Lovas gyarilag volt csippelve igy lett a 230 LE es a 410 Nm bol 489 Nm ami sajnos majd az automata 5 fokozatú tiptronic valto rovására fog menni mivel nem fogja birni ezt a nyomatekot es sok nagyobb gyorsitas tonkre teszi azt.
A teljesitmeny noveles a fogyasztasnak kedvezett ami segitsegevel a fogyasztasom vegyes hasznalatban ami 50% varos es 50% orszagutat jelent es igy 7,5-et mutat a board PC ami nekem eleg nagy kulombseg a benzineshez kepest ahol 10 folott volt a fogyasztas. A munkambol adodoan tobbet utazok es talan jobban megfelel nekem az eros diesel mint egy benzines , de mig a benzinesnel nagyobb a fogyasztas a dieselnel nagyobb a hiba lehetoseg!!!Pl.: amiota meg van az autom azota 20 voltam vele szervizben mert kisebb hibai voltak Pl:kiment egy biztositék és megállt az auto , klimat tolteni kellet, elektromos tukrok, turbó, légtomegméro,stb... szoval kisebb ,de bosszanto hibak ami neha egy fontos ut veget jelenthetik?!Oda kell figyelni a dieselnel a melegitesre es a hutesre az olaj fogyasra es cserejere. En elegedett vagyok az autommal, es batran ajanlom azoknak akik nem csak hasznalati targynak veszik az autojukat mert egy BMW-vel foglalkozni kell(en beszelek is hozza) nagyon szeretm ezt az autot :-) es remelem meg sokaig fog nekem szolgalni.

Baleset mentes autozast kivanok mindenkinek.

Hibalista

- benzinesnel nagyobb a fogyasztas a dieselnel nagyobb a hiba lehetoseg!!!Pl.: amiota meg van az autom azota 20 voltam vele szervizben mert kisebb hibai voltak Pl:kiment egy biztositék és megállt az auto , klimat tolteni kellet, elektromos tukrok, turbó, légtomegméro,stb... szoval kisebb ,de bosszanto hibak ami neha egy fontos ut veget jelenthetik?!

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 187000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7.5 l
Előző autója? 540i V8 benzin Következő autója? benzin es gaz vagy marad a diesel
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 2003 (2003 - 2010)

Ítéletek (114 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

h i r d e t é s

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

Totalcar áruház

lengéscsillapító
SUZUKI SPLASH 1.2 VVT Ferdehátú 2011-2013
11238 Ft
hosszbordás szíj
SUZUKI LIANA 1.4 DDiS lépcsőshátú 2004-2013
6248 Ft
törlőlapát
SUZUKI SWIFT 1.0 i Ferdehátú 1991-2001
4464 Ft
További termékek »