A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1995-2003)

5 528iA touring 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Farkasbőrbe bújt farkas

Szöveges ítélet

Elozetes megjegyzes: az auto megveteleig abszolut BMW-ellenes voltam.
5 evesen es 144000 km-rel vettem, az uj ar egyharmadaert. Harom auto kozul valasztottam ki, egy Saab 9-5 Griffin Estate es egy Volvo V70 T5 voltak a konkurrensek, mindketto negyeves, ceges auto, 150000 koruli futasteljesitmennyel. Motorikusan a Saab mellett voksoltam volna, helykinalat szempontjabol a Volvo mellett. Teljesen impulzivan dontottem a BMW mellett, miutan meglattam eloben, azonnal kezet adtam az eladonak, nem is probavezettem.
Nem bantam meg a dontesemet.

Plusz:
- krem borbelso - mind anyag, mind pedig kenyelem szempontjabol, es nem olyan rideg es steril, mint az atlag szurke/fekete nemet cockpit anyagok. Ebbe elvezet beleulni.
- 8 helyen allithato elso ulesek - hosszu utakon nelkulozhetetlen
- otfokozatu adaptiv automata/tiptronic valto - sportos, vagy takarekos?
- rendkivul konnyen kezelheto es vezetheto

Minusz:
- nem szenteltvizzel megy (ezt most revidealnom kellene, hiszen iden levittem az atlagfogyasztasat 13 literrol 9-10 liter koze)
- kombihoz kepest kis csomagter
- gyari audio minosege meltatlan az autohoz
- hatso uleseken a labter lehetne nagyobb

Hibalista

- Az elso evben csak a hatso ablaktorlo lapatjat csereltem.
- Iden tavasszal elment az egyik parkoloszenzor es a hatso tengely szintszabalyozojaban az egyik szenzor.
- BMW markaszerviz oradija 100 euro + 19% AFA :(
- Egy hete csereltem le a gyari akkut :) majdnem het evig birta ez is. Igaz, 110 amperoras akku kell bele, 125 euro :)
- Megint elmult egy ev, erdemi probemak nelkul. Gond es javitasok nelkul atment a vizsgan, atlagfogyasztas 50% varos/50% autopalya uzemben 9 liter korul. Amszterdam-Parizs oda-vissza 7,7 literes fogyasztassal, allando kondihasznalattal.
- Szeretnek mar valami rosszat is mondani rola, de nem megy :)

Ide hordtam szervizbe

BMW markaszerviz Utrechtben
Masodik latogatasom utan eldontottem, soha tobbet :)

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 144000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 34000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Passat 1.9 PD TDI 130 LE Következő autója? egyelore eszembe sem jut, hogy lecsereljem!!!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1995

További ítéletek (275 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)