A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1995-2003)

5 540iA 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Egy igazi sportlimuzin

Szöveges ítélet

Aki egy igazi dögös BMW-ét akar, az ebben a tipusban - 286 LE - megismeri azt a bizonyos "életérzést". Sajnos az ilyen koruak nagy része szét van már "döntve", többször megtört, de azért ki lehet halászni jó példányokat is, pláne külföldön. Nekem szerencsém van vele, semmi rozsda, csak a fényezésen látszik egy kicsit az idő, de gyakorlatilag az is kifogástalan, a belseje makulátlan, motorikusan "doxa óra". Nem értek egyet a Totalcar véleménnyel, miszerint a "lejárt garanciájú" prémium autók ráfizetéses "hulladékok" lennének. Egy biztos, aki használt autót vesz, pláne BMW-t, irány egy tuti szervíz átvizsgálás és minden kiderül a gépről. ( Dízelben gondolkodóknak különösen ajánlott. ) Ja, és türelmes válogatás. Garázs pucerájnak nem felülni. A fogyasztás sokakat érdekel : 10 liter alá nem lehet menni vele, papásan max. 125-130-al országúton 10-11 között, szerényebb " emberkedéssel" 12-13, 180 + sok föle 14-15 liter, de a hatás leírhatatlan. Városi fogyasztásról nem sokat tudok írni kb. 11-14 lityi, ez sok minden függvénye. Aki munkábajárós autónak is gondolja, számoljon 12 literrel és tisztában lesz a lehetőségeivel. Fullextrás a gép, tehát minőségről, kényelemről nem írok, ez egyértelmű. ( Ha már egy 540-es bömi is sz.r, akkor mi a "jó". ) Vásárlás után kapott egy váltó olaj+szűrő, két szíj, és a V8-asok szokásos szelepdekli tömítés cseréjét. Aki hosszútávon bevállal egy 540-et az vagy fanatikus márka őrült, vagy van rá pénze és szereti a jót. ( Nem akarok megsérteni senkit se, de hirtelen felindulásból, "szerény átlag jövedelemmel", csillag garázsos lehetőségekkel gondolja meg a vásárlást, 2 milla környékén már könnyen megvehető példányok akadnak, szomorú lehet az "elválás". ) Tulajdonképpen én csak "két gondot" tudok említeni, egy, ha ajánlottat hoz a postás és még nem ismerem a feladót ( BM, gyorshajtás ), a másik, hogy egy 540-ből csak 540-be lehet később is beülni, de ez nem zavar. Az biztos, az "átlag" autós hirdetések 90% a napi médiában nem sok izgalmat tudnak kelteni az "autós tudatomban". Ha valaki ezt "propeller" betegségnek tartja, semmi gond, bevállalom!

Hibalista

- Nem romlott el rajta semmi.

Ide hordtam szervizbe

NT Autó Budakalász

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1996
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 185000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? 316i bemelegítés a BMW világába Következő autója? Egyenlőre nem adom el. Később is 540 v. az új 550-es
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1995

További ítéletek (275 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)