A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1980-1990)

5 M535i E-28 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Stílusos szenvedély

Szöveges ítélet

A huszonkettedik autóm után, van összehasonlítási alapom bőven....
Sokszor azt hittem, persze hibásan (utólag derült ki mindig), hogy minek nekem erős, nagy motoros autó? Jó lesz nekem egy kicsi feltötős is mint a Polo G 40 1.3. De ezekkel és a többiekkel Omega 2.0, Audi 100 2.2, BMW 316 1.8, Vectra 2.0, Astra G 1.4, Galaxy 1.9TD, HRW 1.6 stb stb nem leszel azonos rezgésponton. (ÉRTED?) Jók, de se nem mennek jól, se nem élvezhető autók. Én szeretem markolni a kormányt és fizikailag is rész venni a vezetésben. NA EDDIG ILYEN AUTÓM NEM VOLT. Kivéve a verseny autóm, de az más...
FULL kemény kuplung, sperr difi, M-sport fordított váltó (2-es helyén az 1-es), M-sport futómű (mai autókat megszégyenítő), Recaro ülések, dupla 50-es kipuffogó rendszer folytás nélkül és ezek mellé ~3400-as soros 6 hengeres 218 LE-s szívómotor, ami párosúl 310 nm nyomatákkal... gyorsulás nincs 7 mp! Végsebesség 230 km/ó. ÉS EZ MIND 1986-ból!
Na így már lehet élvezni az autózást.
Felszereltsége: KLÍMA, 4 el.ablak-tető-tükrök, ABS, centrálzár, Recaro belső, állítható kormány és ülés magasság, computer stb stb.
Miről beszélnek amikor újításokkal és modern technikával hülyítenek minket?
Ez AUTÓ, nem a sok fostalicska francia és kóreai.
Minden percét lehet élvezni, nem kell szétforgatni és kuplungot pumpálni állandóan. A motor zenélő hangja, az üvöltés ami 3000-es fordulat felett élőtör a kipufogóból bőven kárpótol a benzinkútnál feri-állam bácsi által kifizetendő sarc megpróbáltatásaival szemben.
Anyuci elkényeztetett, drága, gyöngyszemeinek NEM ajánlott!
Amúgy sincs sok ebből a típusból (9483)és az én szériámból(3000 db), úgyhogy ne is keressétek.

Hibalista

- 2 db gömbfej, akkumulátor,

Ide hordtam szervizbe

Pató Motorsport Auto Rehab Kft. Budafoki út 111-113.
Rendes, korrekt szerelő!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1986
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 174000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 15 l
Előző autója? HRW Következő autója? Nem adtam el...minek másik
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 (E28) 1980

További ítéletek (45 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)