E92 M3 cabrio
Szöveges ítélet
annyi mindent lehetne irni errol az autorol, probalok a lenyegre fokuszalni. kemenytetos kabrio, csomagtartot el lehet felejteni. smg valto nalam mindig a nagy kerdojel, ez az elso auto, amiben tenyleg elmeny az smg, nem remalom. teszi a dolgat, brutalisan gyors, finom, erzekeny, kifinomult. v8, ahogy kell, nem kell turbo, supercharger, semmi technika, csak a szivo v8. a motorja maga az alom, 400Nm es tobb mint 400 lo, 6000 felett ebred igazan fel, a hangja pedig ... azt hallani es erezni kell. a motor finoman jar, a kipufogogaznak illata van nem szaga, egy igazi sportauto, nem taxi, ahol sporolni kell az uzemanyaggal.
a kocsi fullos, minden rendelheto extra benne van, ami kimaradhatott volna az eletembol az stop/start rendszer, egy vicc de komolyan. nem tudom mint gondolt a bmw, mikor azt a moslek rendszert ebbe a kocsiba belehekkelte. aki ilyen kocsit porget az magasrol **** a fogyasztast, viszont torodik a motorral, ergo kikapcsolja ezt a funkciot nagyon gyorsan. a tetot szerencsere csak allo helyzetben lehet mukodtetni, kifejezetten jo erzes, mikor lampanal elkezd csopogni az eso, zarnam a tetot, feluton zold, eselytelenul lassu ...
az ulese kifejezetten jora sikerult, nem faj benne a derekam, es ez nagy szo, aki hasonlo cipoben jar tudja mirol beszelek.
van kismillio kapcsolo, kismillio funkcio, idovel be lehet loni a megfelelo beallitasra, majd csak a varazsgombot kell megnyomni a kormanyon, es meg is vagyunk :-D
ami nem igazan tetszett elsore az a bor felulete. nagyon erzekeny a legkissebb karcokra is, ennek csunyan mellenyultak a gyarban.
oltari hiba a vezeto oldali hatso ablak, de ez megint tipikus kabriohiba, kiszallaskor a vallam hozzafeszul a virtualis B oszlophoz, mar 2 nap mulva nem zart rendesen, menetzaj, eso, mellenyult konstrukcio, sosem tanulnak a hibakbol. DE! az auto meg mindig 10x jobb minoseget kepvisel, mint a bentley vagy hozza hasonlo tarsai, ezt azert tartsuk tiszteletben. ar/ertek/elmeny aranyaban magasan vezet a jatszosautok kozott.
nyaron jo volt vele munkaba jarni kabrio modban, volt hogy inkabb elmentem meg furikazni par orat videkre ahelyett hogy bemenetem volna az irodaba :-D
elvittem vele probakorre munkatarsamat ebedidoben, o nemet-auto ellenes, igy a jol bejaratott utvonalamon megkapta ami jar neki, majdhogynem sirt szegeny, de kesobb mosolyogva elismerte a jarganyt. masnap az o kocsijaval mentunk ki ebedelni, annyira meg nem feltem eletemben, mint aznap, RX7 "apro" modositasokkal, ez dontetlen.
Peace, Orv
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 18 l |
Előző autója? | elozo? miert, tobb nem lehet? | Következő autója? | Californiaval szemezgetek, jovore kiderul :-D |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.7/10) |