A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (E46) (1998-2005)

3 (E46) 320td Compact 

Az ítélet értékelése
3,6(12 db)

Remelem szerelem lesz...

Szöveges ítélet

A kocsit fel eve vettem, ezalatt kb 30e Km-t tettem bele. Most kezdek bele az itelkezesbe, mert mostanra kicsereltem mindent, amit ki akartam es meg lettek javitva, azok, amik nem ugy müködtek, ahogy kellett.

Az elözmenyek: volt egy Seatom egy rövid ideig, amit le akartam cserelni, mert mar nem akartam ra költeni. Diesel kellett, mert sokat megyek. Benzines szoba sem került. Keves km-rel, keves elözö tulajjal, nagyon megkimelt allapotban. Mint mindenkinel... Ausztriaban elek, itt lehetseges ilyen, de folyamat kell nezni a willhabent, mert itt is azonnal elviszik az ilyen allapotu hasznalt kocsikat.
Szoval, elkezdtem bujni a netet, koncentralva csak az uj hirdetesekre. A marka, a tipus, a szine stb mindegy volt, a lenyeg a jo allapot volt. Szerettem volna, ha összkerekes, meg automata, de majd ami jön.
A lista elsö 2 autojat mire hivtam, mar el voltak adva (opel, VW). Akkor jött kepbe ez a kis compact. Nem a compact az E46 legszebb megjelenesi formaja, de elölröl jol nez ki, belül ugyanakkora, mint a többi E46 es ezt talan elkerülik a boyracerek. Egy villachi kereskedesben volt. Jo dzsuvasan lefotozva, csalen allo hatso ablaktörlövel, szoval nem pont ugy, mint amit azonnal el akarnak passzolni. Tudtam melyik kereskedes az, mert minden nap ott megyek el elötte meloba menet-jövet. Masnap megalltam, megneztem. Mondja a fazon, hogy par dolgot meg akarnak rajta javitani, a jövö heten vihetem. Beszamitotta a Seatot, megallapodtam vele. Következö heten friss müszakival, teljesen hibatlan allapotban hoztam el a jarganyt. Akkor lett 13 eves es volt benne 140e km.
Biztos, ami biztos, azonnal olaj, szürö, legszürö, üa szürö, pollenszürö csere. Szepen kitakaritottam, nagyon jo allapotban van, igen megkimelt darab.
Aztan nekialltam az "optikai tuning"-nak. Ez nalam -40 felett es egy fel tucat auto utan- leginkabb az auto eredeti allapotba hozasat es igen kis mertekü valtoztatasokat takar.

Miutan a müszaki vizsgakon semmi hibaja nem volt a kocsinak, csak a megjegyzesnel par dolog, igy a szervizre szant penzböl inkabb csinositgattam. A felsorolas nem kronologiai sorrendben megy, hanem az auto elejetöl hatra.
- azonnal kidobtam a kereskedö logojaval elgiccsesitett rendszamtabla tartokat es felrat nelküli, sima feketek lettek felrakva.
- a kromozott vese ugyanerre a sorsra jutott, matt fekete lett.
- az orran levö emblema nagyon kopott volt, löttem az ebayen szepet, de hasznaltat, ez harmonizal a kocsi allapotaval.
- a felniközepek. A 4 db 3 különbözö volt, lemallo bmw szilikonmatricaval. 2 azonos meretü volt es latszolag az eredeti. Levettem a pontos meretet es vettem 4 szinezetlen kupakot, hozza 4 uj, pontos meretü szilikonmatricat.
- mind a 3 ablaktörlöt kidobtam es vettem pontos meretü, hagyomanyos Valeo lapatot.
- a vezetö oldali tükörlapot elette a fütöszal, raadasul nem is egy szinüek voltak. Vettem 2 darab keket, füthetöt es holtterest.
- leteptem azt a marha ronda mübör valto- es kezifek szoknyat, vettem bele fekete alcantarat m varrassal.
- a valtogombot is kicsereltem vadi uj, eredeti short shift gombra.
- a penztarto közepkonzol helyett pohartartost tettem bele
- a kopottas cd fejegyseg helyett vadi uj gyari kazettas magnot, abba adapter kazettat, mert ez a legolcsobb upgrade bontas nelkül, hogy ra lehessen dugni telefont, vagy tabletet.
- nekem is, mint mindegyik compactnak, eltömödött a hatso ablaktörlö motor es, ahogy a nemet forumokon ajanljak: kiszedni, kidobni, ledugozni. A 4 ajtos szedanokon sincs hatul ablaktörlö, meg coupekon se. Mar ezen se... A ebayen kapni olyan müa dugaszt, amivel a lyukat be lehet zarni. Jobban kilatni, nem bug az a rohadt motor es jobban is nez ki a kocsi.
- azoktol a ronda hatso lampaktol is megszabadultam. Vettem karc mentes pirosakat, gyarit.
- es vegül: lekapirgaltam a rasült, mar kb 1/4 reszben lemallott, letöredezett osztrak felsegjelzest, meg a valamelyik user altal felragasztott "edition" matricat.

10 ezrenkent viszem olajcsere, nem a gyari periodus szerint, mert meghalalja a kocsi a jo kenöanyagot es a turbo is tovabb birja. A vezetö oldali ablakemelö mechanika szart be az elejen, elvittem az ATUba es nagyon trogerül csinaltak meg. Magam kellett lebontsam otthon az ajtoboritast es megcsinalni rendesen. Az igazsaghoz tartozik, hogy alapvetöen szar konstrukcio. Csak 3 csavar tartja es a boha tarto müanyag idomok meg jobbara ragasztva vannak. Szoptam vele, na.
A masik a hatso ablaktörlö. Ugy szar, ahogy van. Az uj is par honapot bir csak. Szerencsere könnyü levenni a csomagtartorol a boritast.
A klimat kellett töltetni ezen kivül, semmi mas nem törtent. Ja, meg vettem ra vadi uj gumikat. A teli is 4 uj, egyforma, meg a nyari is. Sajnos, csak 1 garnitura felnim van, azt meg lehet, hogy veszek. A gumik, mint minden mas, gyari meret.

Az a jo ezekben a kocsikban, hogy miutan eleg elterjedt, mindent kapni hozza neten es modulokbol van összerakva, ergo mindent pillanatok alatt ki lehet cserelni, meg viszonylag amatöröknek is. Arrol nem beszelve, hogy a youtube segitsegevel profin lehet mar nekikezdeni, annyi oktato video van fent.

Valoszinüleg megtartom, mert a merete megfelelö, az allapota kivalo, a szine meg tetszik. Az is tetszik, hogy a fele a fogyasztasa a hasolnlo kaliberü benzineshez kepest. Rövidebb, könnyebb, mint a többi E46, erös, nyomatekos motorral es hozza hatso kerek hajtas. Elvezet vezetni! 6 ev utan egy ugyanilyen szinü, meretü es teljesitmenyü Alfabol ültem at. Azt is nagyon szerettem, ezt is.

Update:
A kocsi 1 eve van nalam, ezalatt 40e km került bele. Semmilyen meghibasodas nem törtent. Ahogy mar irtam, olaj minden 10e-nel es uj ablaktörlö lapatok fel evente. Ma volt az elsö sajat müszaki. Az ÖAMTC-hez vittem, mert klubtag vagyok, ott talan nem vernek at es rendesen megnezik, hogy a kocsi alakalmas-e a közuti közlekedesre. Ugy atment, hogy semmit se kellett cserelni.

Hibalista

- Elsö ablakemeleö mechanika - hatso ablaktörlö motor

Ide hordtam szervizbe

ÖAMTC központi szerviz, Klagenfurt. Aichholzer, Klagenfurt.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

A.T.U., Klagenfurt NEM AJANLOTT!

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 143000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Alfa 146 Következő autója? tök mindegy.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E46) 1998 (2005 - 2005)

További ítéletek (271 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)