Egyszerű igás állat
Szöveges ítélet
Egy tuningolt (kb 180 HP) IV -es Golf után vettem a 330 D turingot. Teljesen más kategória. Nem kell küzdeni, bizonyítani, még a mai elfajzott közlekedési morál mellett is megvan a tekintélye a kocsinak. Igazából autópályán van elemében a kocsi, de a városi forgalomban sem kell aggódni, hogy túl sokan érnek előttem a közeli hyperbe.
Zeneépítőknek erősen ajánlott típus, van benne légtér az igazán élvezetes zenei élményhez. Egyetlen hátránya ha kicseréled a gyári fejegységet akkor ocsmány módon lehet csak újat beépíteni. A gyári fejegységgel sem szól rosszul és ráadásul jól néz ki az eredeti műszerfal.
Télen belefér kényelmesen 4 ember + tetőbox és a snowboard felszerelés. A fogyasztás 1.5 literrel nő meg, viszont 180 al lehet repeszteni az osztrák utakon
Nyáron szintén lehet pakolni bele ha családi összejövetelről jön az ember tele kell rakni a kocsit kajával.
Mindenkinek ajánlani tudom aki gyors és biztonságos kocsit akar és nincs kedve 5-10 milliót költeni egy újabb típusra.
Hibalista
- Kuplung és ez leölte a lendkereket, a hazai utak a lengőkart, de mást nem kell rajta cserélni. Pontosabban olajat és ablaktörlőt.
Ide hordtam szervizbe
Szigetszentmiklósi szerelők nagyon jól értenek a BMW hez, pedig nem szakszervíz!
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Golf | Következő autója? | BMW (M3, 330 Cd, 535 D, 130), Leon FR, Mini, |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |