A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (1998-2005)

3 320 d kombi 

Az ítélet értékelése
2,5(4 db)

BMW érzés, és utána az igazság

Szöveges ítélet

Hosszú várakozás után, hogy birtokolhassak egy 320d kombit amire régen vágytam sikerült találnom egy tökéletes példányt: ezüst metál, fehér indexek, M-sport futómű 16" kerekekkel gyárilag ültetve, sérülésmentes, tutinak tűnő 45e km stb. Az autó tényleg szép volt és nagy büszkességel töltött el, egy darabig. Jól ment, keveset fogyasztott ( bár a Passat-nál pontosan 1 literrel többet). Amikor megszoktam az érzést egyre jobban figyeltem az autóra és viselkedésére. Induláskor mindig is hajlamos volt "berázkodni", amit furcsáltam egy kicsit, mivel a passat ezt sem csinálta... Tényleg sok szervízbe járás után kiderült, hogy konstrukciós hibáról van szó, a két gumiágyba összepréselt kiegyenlítő tárcsa elfárad és nem végzi rendesen a feladatát. Csak a tárcsa maga 200e ft plussz munkadíj. Kicserélés után kb 4000 km után a hiba újra jelentekezik...A szerelék szakvéleménye: ott rontottam el, hogy nem automata váltósat vettem, a kézváltósnál ez betegség, tipushiba... no comment.
Egyik nap amikor siettem dolgozni, mert szokás szerint késésben voltam a kocsi nem volt hajlandó 80 km/óránál gyorsabban menni. Elég zavaró volt és idegesítő. Egy 80e ft-s légtömegmérő orvosolta volna a hibát. A szerelők azt mondták, hogy ez is tipushiba. Ezt már nem vettem meg bele.
A hazai utak is megtette a hatását: az első futóműben szó szerint az összes szilentblokk és stabilizátor szétment. Az autó bizonytalanná vált és természetesen mindene kopogott...a szervíben kiderült, hogy ebben még a régebbi fajta alkatrészek voltak és ez is tipushiba, a késöbbi modellekben másik fajtára cserélték ezeket...
A másik dolog ami iagzán ezeken felül zavart, hogy hihetetlen értékvesztése volt. Hetente néztem a hirdetéseket és hétről hétre érezhető volt a csökkenés. A hibák után ez volt a kegyelemdöfés: 8 hónap alatt levezetett 22000 km után sürgősen el kell adni! 6M-ért vettem, 4,8 sikerült eladni, igaz futómű már szinte életveszélyes volt és a légtömegmérőt sem cseréltem ki...
Igazából nem bántam meg, hogy kipróbáltam egy BMW-t, mert a körülötte lévő misztukis ködöt át szerettem volna élni, de miután felszáll a köd, nem nagy durranás a kocsi. Szervízköltsége nagyon magas és ennyi pénzért nem ezt várja az ember. Azt sem bántam meg, hogy (végre) eladtam.

Hibalista

- kuplung kiegyenlítő tárcsa
- légtömegmérő
- összes szilentblokk és stabilizátor

Ide hordtam szervizbe

összes szervízt végigjártam, de mindegyik drága volt. A nem hivatalos BMW szakboltokban értenek a BMW-hez a legjobban...

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2000
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Passat tdi Következő autója? Mitsubishi l200
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E46) 1998 (2005 - 2005)

További ítéletek (271 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)