A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (E36) (1990-2000)

3 (E36) 316i Coupe 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Több, mint egy autó.

Szöveges ítélet

Nem vagyok már fiatal. 40 év felett az ember már nem számít annak. Ház, család, gyerekek, munka, és az ehhez kapcsolódó logisztika mindig felülírta azt az - egyébként fiatal korom óta - fennálló vágyat, miszerint birtokolhassak olyan autót, aminek formája és paraméterei nincsenek alárendelve a gazdaságosság, és a praktikum oltárán. Mivel fiatal koromban is elég tevékeny voltam, már 23 évesen a legelső autóm is az előbb említett gyarló szempontok áldozata volt. (kis kocsi kis motorral, aztán lusta nagy kombi a család és cipekedés miatt) Sok régi után jött egy új, valamint (szintén a család okán) a logisztika miatt szükség lett egy második autóra is. Mivel egy új autó már volt, nem kellett hogy új legyen. Mivel nem kellett napi szinten használni, nem kellett hogy a leg gazdaságosabb, és a leg praktikusabb legyen. Eljött az idő, hogy olyan autót vegyek, ami úgy néz ki, ami nekem mindigis tetszett.
2 ajtós coupe-t akartam, semmi egyebet. Emellett szerettem volna azt is, hogy ne legyen lomha. Persze túl sok pénzt nem áldozhattam egy második autóra. Néztem minden féle márkát, és akárhányszor kezdtem elölről az egészet, csak a bmw maradt végül mindig. Viszont abból nem akartam 1.6-ost. Nem is kerestem. Ám csak E36 coupe-t néztem végül, semmi egyebet. 2liter felett viszont csak elhanyagolt, szét driftelt legyalázott romok voltak 700E körül, amik ráadásul 20 év felett voltak. Döntöttem. Inkább legyen szép, megkímélt, mint erős. Ha nem szaggathatja az aszfaltot, legalább legyen gondos gazdától való. Ebben a szellemben kerestem tovább, és leltem rá arra a példányra, amit később megvettem. Azt hiszem a képek magukért beszélnek.
Egy teljesen gyári, M packet-es autó az enyém, ami makulátlan állapotnak örvend. Persze osztrák kocsi, törve is volt, de aki rendbe tette és karban tartotta, nagyon szerette.
És most az autóról írnék őszintén: valóban nem egy versenyautó, ez tény. Emellett viszont nincs semmi szégyellni valója. Nem megy rosszabbul, mint bármelyik jóval fiatalabb 1.6 os társa, és aki azt mondja hogy lomha, az nem ült még lomha kocsiban. És emellett látom sok hozzám hasonló családapa tekintetét, amint végignéz a kocsin. Azokban a tekintetekben minden benne van! Nem irigység, vágyakozás inkább. Mert ők is alávetették magukat mindennek, amit a józan ész diktál, mindenek felett. Ezt a kocsit megnézik a fiatalok is! Ennek utána fordulnak! Erre a kocsira rávillant a szembe jövő E36-46 os. Persze olyanok, akiknek a járgányán szintén az látszik, hogy kedvelik a típust, optikailag hozzá is tettek esetleg. Ezzel a kocsival egy belső körben érzem magam. Több ez, mint egy autó. A nagy szavakat kedvelők "életérzés"-ként tartják számon.
A fogyasztását soha nem néztem még. Mint említettem feljebb, nem megy minden nap, nem napi szinten használt tárgy. Ezzel szemben bátran mondhatom, nem kér sokat. Az úton baromi jól tartja magát, tapad, mint a fagyott takony. A motorhangja pedig gyönyörű! Hiába csak 4 henger, ez gyönyörűen duruzsol! Írtam fentebb, hogy az első számú családi autó szalonautóként került hozzánk. Jó kocsi, de a motorzaj az tényleg motorzaj. A bmw 20 éves, de ez muzsikál!
Persze nem hibátlan, költeni kell rá néha ezt azt. Ez egy ennyi idős autónál normális. Remélem sokáig meglesz még, mert nagyon szeretem.

Hibalista

- - Akkumulátor - - Vízpumpa - - légzsák visszajelző - - tetőkárpit

Ide hordtam szervizbe

Helyi szerelő.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1997
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 216000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Escort Következő autója? Nem készülök jóideig másik autót venni.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E36) 1990 (1994 - 2000)

További ítéletek (233 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)