A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az oldal alján lévő sárga indapass boxbon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (1990-2000)

3 1,8 Tds 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Legszívesebben bontóba vinném -BMW 318 tds

Szöveges ítélet

Neten néztem ki az autót, gyönyörű volt (gyári M-packet), igazi ribancozós autó (első jassz autóm,korábban nem hittem,hogy vannak ilyen nők, akik az autó miatt kefélnek....). Megvettem az autót, örültem neki, hazahoztuk (250 km). Hozzáteszem nagyon higgadtan közlekedek, és az autóra is vigyázok, nem nyírom.

Az előző autóm egy Mercedes E300 volt, na az is egy hulladék volt.

Nos mihelyt hazaértünk a BMW-vel, az első leállítás után a kormányzár eltört, a slusszkulcsot nem lehetett elfordítani. Apró probléma volt, de kellemetlen. Még a családtagok sem látták, már szerelőnél volt az autó. :P

Miután megcsináltattam, 1 hónapra rákényszerültem átnézetni, mivel elfolyt a hűtúvíz, szétdurrant a vízcső. Hazahúzattak, majd a szerelőhöz, ahol átnézettem, nem-e hengerfejes lett? Végül nem lett az. Egyúttal olajcsere.... NA kapásból megállapították, hogy a turbóval gondok vannak, majd nézessem meg szakemberrel. Közben kb. 70.000 forintért az észlelt hibákat kijavították.

Nem hagyott nyugodni a dolog, elvittem a cimborámhoz kb. 2 hónappal később az autót, ezidáíg mindvégig nehezen indult -nyár volt- és megkértem ő is nézze át. Na azóta oda hordom. Átnézte, izzítógyertyákat kicserélte, a turbó szívócsövet kicserélte, a hűtő folyt, megcsináltatta, első körön nagyjából rendbetette. Azóta 3-szor vittem hozzá - legutóbbi 3 hónapja- , mindig előjön rajta valami, vagy ő észlel hibát, de még kb. 200.000 Ft. ráköltés után (1 éve van nálam) sem olyan, amilyennek kellene lennie.

Erőtlen.

Jelenleg is nála van a masina, mivel pár napja leállt alattam és valami sárga hibajelző kigyulladt a műszerfalon. Már többször cserbenhagyott az autó. Ennél a javításnál már kb. 40.000. Ft-nál jár a javíttatás, de még nem sikerült kipróbálniuk az autót, hogy jó-e?

Több minden elromlott rajta, de még mindig van valami probléma, amit most tárnak fel és ha sikerül kijavítanak.

A karosszériás problémákat nem említettem, mivel azzal azon kívül nem is volt probléma, hogy kissé nehezen csukódtak az ajtók, amit a karosszériás olcsón beállított. Azóta nincs baj vele. Viszont az elektromos napfénytető mechanikáját azóta sem csináltattam meg. Van mire költenem. Az extrákra nem jut.

Leginkább negatív dolgokat tudok említeni, most pozitívumként kellene említenem, hogy sokszor eljutottam A-ból B-be? Nem ez lenne természetes elvárás egy ,,fiatal" autótól?

Én azt ajánlanám a használtautó vásárlóknak, hogy nagyon gondolják meg kitől és milyen autót vesznek. Ne adjanak a külsőségeknek. Én beleestem ebbe a hibába. Ha tehetik vegyenek inkább új autót, azt előtte nem használta senki, aki esetleg nyírta volna. Hiába használom én kíméletesen, vigyázok rá, hordom szervízbe, ha az előző tulaja(i) kíméletlenül kihajtották a lelkét. Ezek a dolgok egy idő után megbosszulják magukat!

Én biztos nem veszek addig autót, amíg egy új autóra nem fogja futni.

Hibalista

- gyújtáskapcsoló kormányzár,termosztát, vízpumpa tengely, útközben szétdurrant a vízcső és elfolyt a hűtővíz, 1 gömbcsukló, porlasztócsúcsok, fél év alatt 2 garnitúra izzítógyertya, turbó szívócső, a vízhűtő kilyukadt, adagoló gondok, porlasztócsúcs jeladó,

Ide hordtam szervizbe

Egy cimbora, aki jó szakember,észrevette a hibákat, amiket jelzett is felém. Munkadíj jelképes.

Értékelése: 8

Fenntartási költség (2) Évjárat 1996
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 161000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? E300 Következő autója? japán,de újonnan
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E36) 1990 (1994 - 2000)

Ítéletek (216 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

h i r d e t é s

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)