A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (1975-1984)

3 1.8 K-jet 

Az ítélet értékelése
2,0(3 db)

E21

Szöveges ítélet

Világ életemben Hondáim voltak, csak egy gond volt velük, hogy nem hátsókerekesek :( Így jött a BMW..igazából lehetett volna más is, nem ezen volt a lényeg..engem maga a forma fogott meg először. A cápa orr, az egész autó egy "ék" forma, semmi fölösleges gömbölyded formák, sallangok nélkűl. Két ajtós, hátsókerék hajt...áááá
Ez volt az egyik tényező, a másik pedig, h. hánynom kell az új autóktól ,motoroktól. Százszorta többre becsülök egy ilyen bmw-t, mint egy újat..én tőlem lehetne merci is v. suzuki, nem ezen van a lényeg, hanem az elvekről. Akkor még autókat akartak készíteni, mikk 30 év múlva is megállják a helyüket és nem a fogyasztói társadalom részére készülő, cseréljük le 4 év múlva..anyagspórolós, hikomata szemeteket. Miért ez a véleményem? Mert rosszúl vagyok attól, hogy egy közvetett rendszer gondolkodik helyettem, ha lenyomom a gázpedált. Mire gondolok? Lamda szonda, légtömegmérő, elektromos gázpedál és az öszes többi barmság. Én az autómat szeretném vezetni és nem egy számítógépet.. ..Befejezem, mert órákig tudnék erről "okoskodni", de hát ez is egy vélemény. Vezettem új autókat, van is a családban, szerelek is..undoritó. Nyílván én könnyen beszélek ,mert megoldom a magam gondjaim és van mögöttem egy műhely. Nem akarok árakkal dobálózni ,nekem mennyiben van már..de egy új suzuki ára alatt lazán kihoztam a komlett autó felújítását.
Előtte anyit kell letisztázni magadban, hogy megtartod-e. Nálam ez nem volt gond..ez az autó egy életre szól. Sose fogom eladni, mert egy klasszikus.
Aláírom nem az autómról írtam, mert full feleslegesnek tartottam ilyeneket ,most belekörmölni ,hogy mennyi a fogyasztása, meg mennyire vagyok vele elégedett bla - bla. Nem azért vettem ,mert 11 litert fogyaszt > nyílván :) Ez esetben ez az iromány egy Daewo Matizt istenítene..de szerencsére nem :D Ez volt a legutólsó szempont ..amúgy sosem mértem le. Napi használatban van, nem találkozós autó. + IMÁDOM! Meg az arcokat is mikor valahol megállok vele :)
Ha valkit komolyabban érdekel ez az egész cápázás:
www.capabmwforum.hu ..van bőven tag és iromány, lehet olvasgatni, találkozókról, autóépítési naplókról..mindenről. /Csak reggelni kell, hogy lásd a képeket/.

INDY

Hibalista

- Hosszú lenne a lista, de sose katasztrofális jellegű gondokról volt szó..mindíg haza hozott!!! és azok is a korának voltak betudhatóak, még a komlett felújítás előtt.
-
-
-
-
-

Ide hordtam szervizbe

Saját magam szerelem - építem, mivel motorkerékpár szervízem van + szakmám is a motor, autószerelés.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1982
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 200
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Accorc ex 83´ Következő autója? BMW E21, E12, E9
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 1975

További ítéletek (32 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)