A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 1 (2004-2011)

1 116 

Az ítélet értékelése
4,0(8 db)

Bepillantás a "vezetés élményé"-be

Szöveges ítélet

Nagy alom vallt valora amikor hosszu evek utan egy BMW jöhetett a megvasarolhato autok listajaba. De meg mielött ennyire elöre rohannenk egy kis törtenelem. Az elsö autom egy Peugeot 206-os 1.1 alapverzio 2003-ban aminek nagyon örültem mint elsö auto, aztan egy H Astra következett es mivel külföldre költöztem -jöhetett a "kis bajor"....a kiköltözes utan ment a hezitacio, mert hat titkot nem arulok el a külföldi autoarak es üzemeltetesi költsegek (a szervizt kesöbb emlitve) messze elmaradnak a hazai magas araktol. Ugyhogy megszületett a döntes: Jöjjön aminek jönnie kell!:) Az 1.6-os motor nem tepi fel az aszfaltot es emelkedönek nem marad mas mint a "kihuzatas"....hallja meg az egesz vilag: "...eleg boven aza 115LE". Itt szeretnem a fiatal versenyzök figyelmebe ajanlani a lenti közuti sebesseghatarokat:50/90/130. Na de hoppa, ha egyszer No-ban vagyok es nincs autopalyan sebesseghatar akkor miert nem valami masszivabb?! A valasz egyszerü - bar valoban nincs az autopalya egyes szakaszain sebesseghatar - a 200-al valo haladas kizarva mert EMBEREK nem egyedül vagytok az utakon. Aki meg adrenalin löketre vagyik, tessek egy gokartszakkörre befizetni es ott lehet versenyezni. Na itt gyorsan megjegyeznem, hogy aki szereti a gokart-ot, annak az 1-es futomüvenel jobbat tervezni nem lehet. Nincs szukseg ültetesre es különbözö "sufni" tuningokra. Na eleg a meseböl, az auto nagyon finom jarasu, a belvarosi közlekedest nem szereti, de amint onnan kierkezik elemebe van a kis bömi. A 6. sebesseg egy isten aldasa autopalyan - nagyban ennek köszönhetö a 7.5 literes fogyasztas. Viszont a Rakoczi utat messze elkerülni, amiota egyszer hazafele vegigcsattogtam rajta, azota zörög egy par elem...na de hiaba, nem kezdem el a magyarorszagi utviszonyok vegelathatatlan temajat. A hatso ülesek helye egy kicsit szükös, de hat nem egy nagycsalados autorol beszelünk. A szervizelesre visszaterve, az autot 2 evesen vettem meg....az elso esöben valo vezetesnel eszrevettem, hogy az ablaktörlögumik elkoptak, telefon a szervizbe, hogy bemennek kicserelni (1 ev garim van ra) - szent meggyözödesem volt, hogy fizetnem kell majd erte mivel az altalanos magyarorszagi garik kimondjak, hogy mozgo alkatreszekre nem vonatkozik a gari - es hat ehhez vagyok hozzaszokva - ennek ellenere a gumikat szo nelkül kicsereltek, ismet megköszöntek, hogy naluk vasaroltam autot es ezzel lezarva. Na, ha ide letudnam irni, hogy az otthoni Peugeot es Opel szervizekkel milyen harcot kellett vivni 0km-es auto vasarlasakor illetve garancialis javitasoknal...hat persze, hogy az embernek elmegy a kedve es külföldre rohan autot vasarolni...
Na de vissza az autora, esöben vigyazni kell, mert hajlamos könnyen felfutni a vizesedesre (annak ellenere, hogy a gumik vizkiszorito csatornai messze a megengedett also hatartol vannak). Az autot vezetni egyszerüen alom, a kanyartartasa valami fantasztikus, tenyleg csak dicserni lehet a futomüvet.
Baj meg nem volt vele es remelem nem is lesz. Nagyon megeri - persze nem egy 5-ös szeria,de bepillantast enged a "Vezetes Elmenye"-be...

Hibalista

- Ablaktörlö-gumi

Ide hordtam szervizbe

Mulfinger - Deutschland

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Astra Következő autója? Szeretnek a BMW-nel maradni (3-as vagy 5-ös)
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 1 2004 (2004)

További ítéletek (53 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)