A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » TT (1998)

TT 1.8T 225LE Quattro 

Az ítélet értékelése
3,4(8 db)

Yuppie autó

Szöveges ítélet

Jó autó. Nincs nagyon viszonyítási alapom, ugyanis előző autóm is egy 150lovas 1.8 turbos octavia volt. Ahhoz képest sokkal jobb, mind a motor, mind a futóműve. A motorja nem érződik sokkal erősebbnek (mondjuk nehezebb is az autó), viszont bekapcsolt klima esetén sem érzek teljesítmény veszteséget, se akkor ha 4-en ülnek benne. (bizony, már többször szállítottam benne bnőm, és a hátsó ülésen pedig két kollégám, akik egyenként 80kg és 180 cm felett vannak :) Szükség esetén teljesen jól használható a hátsó ülés, viszont 30 percnél hosszabb utakra nem ajánlom a hátsó üléseket.
Visszatérve a motorra: erős, megbízható. Könnyedén mozgatja az 1450kg-os kasztnit. Sokan mondják, hogy minek ilyen erős motor, hisz úgy sem tudom kihasználni. Ezzel én nem értek egyet. Sűrűn használom főutakon, ahol előzéseknél nagyon biztonságossá teszi az előzést. Városban főleg sávváltásoknál van haszna a motor erejének. Ezek mellett meg hát nagyon élvezetes a gyorsulás benne.

A fékei isteniek. Még egy rosszabb betéttel is jól fékezhető, ha az út egyenletes. Ha nem, akkor olyan, mintha csúszna az autó, az abs folyamatosan dolgozik.

A csomagtere nekem bőségesen megfelel. Az octaviahoz képest kisebb, de még ezt sem szoktam kitölteni teljesen. Viszont itt is, ha szükség úgy kivánja, akkor a hátsó üléseket le lehet hajtani, és akkor befér egy 200x140cm-es ikeas ágykeret + matrac, plusz egyebek gond nélkül. Persze ez évente maximum 1x fordul elő, így emiatt sem zavar, hogy nem tudom bepakolni a "holnaputánt" a csomagtartóba. Octavianal pl mindig idegesített, hogy majdnem be kellett másznom, hogy a csomagtér elejéről kivegyek valamit.

Futóműjére csak annyit irok, hogy: sportos.
Ez kanyarban jol jön, viszont a hungárián végiggurulni nap mint nap fájdalmas.
Ahogy látszik a futóműre költöttem eddig a legtöbbet, ugyanis megvétele után elkezdtem használni Bp-en, és hát hamar kijöttek az autó gyengeségei.
"Kicsit" orrnehéz, emiatt kevésbé tűnik sportosnak. Ha kanyarogni akar az ember egy szerpentines részen, akkor inkább egy mx5-öt ajánlok.

Fogyasztás
----------
Főúton: 7-8 l/100km
Autópályán: 8-10 l/100km (~150-es tempót tartva ~9.5 l/100km)
Városban: 11-13 l/100km

Költségeim:
2 millió forintért vásároltam.
Azóta havonta 100e forintot teszek félre szervízre és üzemanyagra.
Nemrég lett 1 éves nálam, és hát kb 0-n áll az egyenlegem :\. Tehát olcsónak tűnik a szervízelése (mert az alkatrészek nem 100e forintosak, hanem csak 10e forintosak), de mindent összevetve havi 100e.
Eddig csak benzinre 600e forintot költöttem. Ez 1426 liter.
Jelenleg 3.3m forintomban van az autó, amiben benne van a benzin, a szervizelés, és az apróságok (gyorshajtások :(, olaj és szűrő cserék, kezdeti átírás, kötelező biztosítás, dyno pad, szélvédő mosók, mosatás, immobilizer stb stb stb..)

Összeségében jó érzés tölt el, ha az autóra gondolok. Sokkal igényesebb, mint egy átlagos autó és a korát nagyon jól hazudtolja meg!!!

Hibalista

- - toronymerevito csapagyak csereje 14e - - ablakmoso tartaly szetfagyott - javitva 5e - - termosztat ~5e - - stabilizator rudak 33e - - axialis csuklok 20e - - nivopalca + tok 4e - - ablakemelo felujitas 4e - - kopo alkatreszek (fektarcsak, betetek, gumi garnitura) 250e

Ide hordtam szervizbe

Kálmán GáborIII. kerület Hunor utca 35.Kedves, rugalmas, megbízható!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1999
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 142000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Octavia 1.8T Következő autója? S3 vagy RS3
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi TT 1998 (1998 - 2006)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)