A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » R8 (2006-2014)

R8 4.2 Quattro DSG 

Az ítélet értékelése
3,4(7 db)

Hűséges munkatárs

Szöveges ítélet

Már régesrég szerettem volna írni egy cikket a kicsikéről, még január legelején vettem, de gondoltam várok vele, hadd gyűljön a tapasztalat. Most már meglepődve látom, hogy már 4 cikk is van R8 ról... Hát, sajna én még nem láttam másik R8-at az országban :(

Hol is kéne kezdeni? Talán kívülről... Külseje szerintem olyan, hogy vagy tetszik, vagy nem... Én nagyon oda vagyok érte, szerintem nem túl hivalkodó, mint egy Ferrari, úgyhogy szerintem pont így jó... A belső tipikus audis, enyémbe exkluzív bőrt kértem, a műszerfal is bőrrel van borítva, szerintem nagyon elegáns és egyszerűen öröm tapogatni... A karbon díszítés nekem nem tetszik... Ülés szerintem nagyon jó, a pozíciója, kényelme minden, a kocsiból egyébként nagyon jól kilátni, a holtterek nem különösen nagyok. Az enyém Bang&Olufsen hifivel van szerelve, bár nem értek én ehhez, zenét is csak a rádióban hallgatok, nagyon kellemes a hangzás, szerintem szupi. Az én kocsimban a VW től érkezett DSG váltó található még (Rtronic- audi nevén, vagy micsoda), én roppantul meg vagyok vele elégedve, én nem vagyok az a "ökör fajta", hogy manuális kelljen, én inkább comfortosan, nyugisan vezetek, ahhoz pedig ez tökéletes. Ami fura, és zavar néha, hogy piros lámpánál egy bizonyos idő után üresbe kapcsol, aztán ha nem veszi észre az ember, és adja a gázt, csak felbőg a motor... Utána meg megy a kapkodás... A kocsimban mágneses lengéscsillapító van, szerintem nagyon jól elnyeli a szar magyar utak hibáit, és ezzel együtt az útra is jól tapad... Nagyon jó ötletnek tartom, hogy a motortér üvegén van fűtőszál, így télen is kilátni hátra. Egyébként hosszabb útra is jó a kocsi, egyáltalán nem fárad el benne az ember, csak kissé melegszik a motortér, és az ülés mögötti védőfal is kezd melegedni... Múltkor vettem észre, amikor nyújtóztam egyet... Nem tudom, hogy miért van ez... 150-200km megtétele után jön csak elő. Egyébként a kocsi nagyon használható városban, igazából nem nagyon ér le sehol, de ha igen, nagyon keserves csörömpöléssel teszi. Parkolásnál nagyon könnyű megpadkázni, de szerencsére a park assist szenzorai a kocsi legalján vannak, így a padkát is érzékeli, és sípol ha már közel van. Hátrafelé jobb a dolog, ugyanis van egy jó kis tolatókamera, ami még a kocsi útját is megbecsüli, és berajzolja. A quattro hajtás zseni, nagyon kezelhető tőle a kocsi. Ez egy olyan sportautó, amit talán egy fiatal kezdő sofőrnek is ajánlhatok mint sportautót, mert ezt tényleg bárki, de bárki el tudja vezetni...
Egyébként még csak jót s jót tudnék róla mesélni...
Hátrányai közé tartozik az előbb említett motortér melegedés, hátrányok közé tenném a számomra elég kicsike csomagteret, szerintem legalább egy bőrönd beférhetne, megoldhatták volna... De sajna nem... Hiba még a sok irigykedő tekintet, meg a hülyegyerek sofőrök, akik hiába előzök éppen egy kamionsort az autópályán 140 el, nekik mögöttem az Ignis 1.6 al le kell villogniuk... Az ilyennek venném el a jogsiját... Még egyébként szerintem a szervíz költség is nagyon nagyon sok, érdekes módon mindent cserélni kell rutinszervizben? És csak mennek a százezrek... Hehe, a benzinről nem is beszélve... 1 hétvége alatt könnyű kiautózni belőle a 90 litert... Én ezt a kocsit mindennapokban használom, és remélem még kilóméter százezrekig fogom tudni, de első 30.000 km alapján strapabíró egy kocsit vettem :) És az értékét is jól tartja! Ami nem utolsó szempont...

Hibalista

- Ha-ha :)

Ide hordtam szervizbe

VW-Audi Óbuda

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 32000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 17 l
Előző autója? E280 Következő autója? Nem tervezem, R8 marad ameddig bírja
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi R8 2006 (2006)

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)