A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A8 (2002-2009)

A8 4.0 TDI Quattro 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Az Utak Királya

Szöveges ítélet

Gyerekkorom óta elkötelezett AUDI hívő vagyok.1989 óta az Audi80 jelentette a diákkori szerelmet,majd elindultam felfelé a ranglétrán.A80,100,A41.6-2.0-1.8T.Az igazi álmot egy A8-as jelentette,melyről az ember úgy gondolkodik,hogy ha van reinkarnáció akkor csak a következő életében teljesedik be az ilyen irányú álma.Nekem beteljesedett lélekvándorlás nélkül. Teljesen váratlanul alkalmi vételként megvettem a Nagy Ő-t az "Utak Királyát".Év vége lévén hihetetlen árengedményt sikerült kicsikarnom a kereskedőtől akinek raktáron állt jó ideje ez a kocsi.Annyira az én izlésem szerint volt felextrázva hogy meg sem fordult a fejemben,hogy gyári rendelést kellene eszközölnöm.Megvettem,átvettem és azóta úgy érzem hogy nem is gázolaj hajtja ezt az autót,hanem a lelkesedésem.Izgatottan várom a reggelt mikor ülhetek be végre és elindulhatok vele napi útjaimra.A futóműve csodálatos.A több fokozatban állítható légrugózás mesés karakterisztikát kölcsönöz az autónak.A mindig gyűlölt fekvőrendőrőkön ujabban örömmel hajtok át és élvezem,hogy a kerekek maguk döntik el hogyan haladjanak át rajta úgy,hogy a bennt ülők ne érezzenek belőle semmit.Kiváló a menetdinamikája.Gázadásra a V8-as motor halkan hörög egyet és a fejemet nincs eröm tartani olyan gyorsulást produkál.Nincs szinte olyan autó akit le ne alázna az autópályán megszégyenülve a külső sávba húzódva.Az MMI rendszer jól átgondolt,könnyen kezelhető.A HI-FI-je kivállóan szól élmény zenét hallgatni.Kényelmesek az ülések,igen sok irányban állíthatóak,a memóriája gondoskodik róla,hogy bármikor előhívható legyen a kivánt beállítás.Tárgyilagosan szemlélve sem tudnék olyan porcikáját emliteni ami hagyna némi kivánni valót maga után.A Quattro a Torsen difivel félelmetes téli havas,csúszós utakon is.Nincs olyan helyzet amiből az autó ki ne jönne teljes magabiztossággal.Igényes az összeszerelése,professzionális anyagválasztásokkal.A nők nagyon kedvelik.Zavaró ahogyan bebámulnak lehajolva,hogy szemkontaktusba kerüljenek a soförjével.5500km-t tettem meg eddig vele és a fogyasztásáról elmondhatom,hogy a városban 13-15liter között,országúton 9-13liter között mértem a fogyasztását "tolóerő-szükséglet" függvényében.Ami szerintem negatívuma ennek a tipusnak,hogy havi 90-100 ezer HUF alatt nem igen lehet rá CASCO-t kötni ami azért elég tetemes költség.Szervíz tapasztalataim nincsenek még vele kapcsolatban,ha lesznek beszámolok róla.Mindenkinek nagy szeretettel tudom az A8-at ajánlani aki a felső szegmensben gondolkodik és igazán kedveli a kifinomult technikát,eleganciát ugyanis ez az autó egy szinfoltja a német autógyártásnak és többnek bizonyult egy luxuslimuzinnál egy felső kategóriás autónál.Ez az autó rangot jelent: Ő az "Utak Királya"

2007.december 14. Mai napon eladtam kedvencemet.Nem sirattam meg.Miért?Mert ezen a napon érkezett meg a szivem vágya egy már megrendelt S8-as.Ott voltam amikor legurult a trélerről.
Meghalt a király éljen a király!Szerettem ezt az A8-at.Amit utáltam benne az hogy dizel.Mindig azt vallottam,hogy traktorba ,kotróhajóba dizel,autóba benzines.Majd az S8 ezt teljesiti.Szeretettel gondolok vissza rá és csak ajánlani tudom mindenkinek.Az S8-ról majd egy másik itéletben fogok irni,ha már lesz vele tapasztalatom.

Hibalista

- Az első 15000km-es szervíz: Megdöbbentően gyors és olcsó volt.Mindenki felkészített rá,hogy egy kisszervíz is belekerül 120-130ezer forintba.Megdöbbentem mikor kezembe nyomták a számlát és 25.800.- állt rajta.Az olajat én vittem,de igy sem került kompletten 55.000.-be.Elég baráti és megcsináltak rajta minden plusz gyári opciót,szoftverfrissitéseket stb.
-
- 2006.július 17.: M3-as autópálya hibát jelez az elektronika,motor gyengén alig akar húzni.Assistance-szolgálat tréler,AUDI-szervíz.Befecskendező-szelep hiba.Vízes üzemanyag okozta.Sajnos kinyirta a motorvezérlő elektronikát is.Kaptam csere-autót.2 hét alatt jött meg az alkatrész és kicserélték.Jó ügyfél vagyok garanciában.Rendes szolgálatkész hozzáállás a szervíz részéről.Az autó állás idejét sokaltam egy kicsit.A németek elég lassan küldték hozzá az alkatrészt.
- A baj az hogy egy másik autót is láttam a szervízben aminek ugyanez volt a baja.Nyavalyás benzinkutasok.Nincs ma már biztonság???300 ft-os benzin árnál nem rossz üzlet 100-200 liter vízet az üzemanyaghoz keverni.Ha benzinkutasok olvassák szégyenljék a pofájukat!!!
-
- 2007.szeptember 7. Búgó hang hátulról.Kerékagycsapágy csere garanciában
-
- 2007.Október 2. 45.000 km-es szervíz teljes fékbetétgarnitúra csere az első féktárcsákkal együtt. 255.000.-

Ide hordtam szervizbe

Porsche M5 Kft
Bp.Szentlörinci u.
Pontosak,megbízhatóak,a munkafelvevő különösen kedves,szolgálatkész fiatalember.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 54000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? A4 1.8T Következő autója? S8
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A8 2002 (2003 - 2007)

További ítéletek (25 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)