A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (1997-2004)

A6 2.5 TDi V6 

Az ítélet értékelése
2,8(18 db)

Quattro mindenek felett.

Szöveges ítélet

Egy fejedelmi autó, kétség kívül. Akárhol megjelenik, mindenhol megnézik, még így 15 éves korában is. Mai napig divatos formája, a magas felszereltségi szint, és a márkajel teszi kívánatossá mindenki számára. Vezetés közben nagy csatahajó benyomását kelti, de mégis olyan kezes, mint egy kisebb 3 ajtós (kivéve a parkolás, ott azért figyelni kell) Az automata váltó, és az össz. kerék hajtás valamit ugyan elvesz a menetdinamikából, cserébe viszont megkímél a váltókarral való állandó habverőzéstől a városban, és hóban is csak mosolygok a sok mazsolán a külső sávban. A fékekkel nincs panasz, de a megfelelő gumi választásra oda kell figyelni, hiszen ez üresen is 1,7 tonna.

Nekem jó tapasztalataim vannak az autóval, ehhez jelentős mértékben hozzá járul az, hogy jó ismerősömé volt előtte az autó, és minden kötelező karban tartást el végzett rajta, nem hanyagolta el. Amikor nála eladóvá vált (újabbra váltás miatt) nem gondolkoztam sokat. Jó döntés volt.

Eddig közel 20 ezer km-t vezettem, ezalatt semmilyen váratlan meghibásodás nem volt vele, egyszer egy féltengely szimmering megadta magát, ennyi. A kötelező szervizeken nem érdemes spórolni egy ilyen autónál, hamar megbosszulja magát. A legtöbb alkatrész újonnan nem sokkal drágább mint más típusoknál.

Fogyasztása nem eget verő. Főúton 6, autópályán 7-8, attól függ hogy mennyire nyomom, városban 9-9,5. Ekkora kasznival, quattro hajtással, automata váltóval ez vállalható.

Hatalmas csomagtartó, tágas, elől fejedelmi a kényelem a fűthető, elektromosan állítható, gerinctámaszos bőr ülésekben, de hátul is hatalmas lábtér, még 5 főnek is kényelmes. Bose hifi, automata két zónás klíma, tempomat, stb. 140 nél is csendes, nyugodt, csak pár kárpit cicereg, de hát már 15 éves.

Engem összességében nagyon megvett az autó. Amíg csak lehet, megtartom.

Hibalista

- Egyszer egy első féltengely szimmering, gyári, 8500 Ft. - Ezen kívül csak a kötelező szervizek, persze mindenből a legjobbat kapja, egy ilyen autónál ezen nem érdemes spórolni.

Ide hordtam szervizbe

Saját magam szerelem, ez a szakmám.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1999
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 260000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Opel Astra Következő autója? A6/A8
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 1997 (1997 - 2004)

További ítéletek (157 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)