A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » 80 (1978-1986)

80 1,6 D 

Az ítélet értékelése
1,1(10 db)

Soha többet használtat

Szöveges ítélet

Erre futotta mikor megvettem.1 honap müszakija, volt hátra.A motorja biztos,hogy nem az első,igy valószinü akár 1000´000 is futhatot a kaszni.A váltó gáz elvételkor és "gyorsitáskor"rántot a szétkopása miatt.Féltengej csuklók teljes kormányzáskor iszonyuan recsegtek, a váltó hibáját ezért nem éreztük. A motor Kompresszió hiányos,benzinesnek elment volna.A porlasztócsucsokat kikellett cserélni,"HUGYOZ"-tak az eladó 4db-ot adot hozzá,a szerelö viszont eltört eggy porlasztószárat,szerencsére INGYEN tudtam szerezni.Hatsó Kerékagyat dobbal vettem 10000FT-ért.szinte újak voltak.2hátsó lengéscsilapitó csere 20000FT.Termosztát csere 4000ft nemsokkal késöbb ez okozta a legnagyobb és legkölcségesebb hibát.Ugyanis elindultam vele 300km-es utra, 250km megtétele után menet közben bezárt,a vizhőfokmérőm rosz,volt igy márcsak azt láttuk amint 120-nál jött a gőz a motortérböl, HENGERFEJREPEDES. Ceréltem ami 40000Ft-ba kerűltt,+tömités 6000ft a szelepek nem önbeállóak hézagolókarikák db-ja 400ft aminek a vastagságát, matematikai módon kell kiszámolni 20évvel ezelőtti AUDI technika,egy4000FT-os termosztát miatt,és még vonattal kellett visszajönnöm.Egyhétmulva vissza rokonnal kocsival. Egy év múlva az adagolóban eltört egy rugó javitottam de az addigi 6L helyett 10L evett.Két hónap mulva betoltam bontóba 55000FT-ért,a bontós iszonyú rosszul járt a fenti hibák miatt.Én meg megtanultam, hogy "SOHA TÖBBET HASZNÁLTAT" azóta két uj autót vettem.SZerettem benne- Jó autó lehetet fiatal korában, a müszerfal 20 évesen sem zörgöt,nemúgy mint egy mai 3évesen.Csomag tartó nagy,mély,és nagy aszája ezáltal remekülpakolható. Kényelmes ülések, hatalmas beltér.Remek futómű,a SKODA 60-nal majdnem az árokban kötötki,az AUDI 120-szal bevette. Vezettem egy VARTBURG-ot előzéskor halálfélelmem támadt benne.Alacsony fogyasztás, nagytank. Utáltam-A motor állapota miatt fagyban nehezen indult -10c° alatt lehetetlen, volt beinditani. A SKODA-t nagyon sajnáltam, ezt a rozsdabogja, "szar" motorut eggyáltalán nem, ezért is toltambe a bontóba.

Hibalista

- Bendix, Generátor többször a szerelő hanyagsága miatt, izzitógyertya a motor állapota miatt,uj aksi 2 évig birta a hosszú öninditózást izzitást és a generátor hiba miatti töltés elszálást, hátsó lengéscsilapitó, futómü szilentek, szimeringek.

Ide hordtam szervizbe

Apám és sajátmagam.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1981
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? S 100 IMÁDTAM Következő autója? Renault THALIA 1,5 DCI
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi 80 1978

További ítéletek (64 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)