A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » 80 (1978-1986)

80 GL 1.6 

Az ítélet értékelése
3,1(7 db)

A kocka el van vetve

Szöveges ítélet

Minden nap átnyálazom a használtató Audi rovatát, ott találtam rá erre a kincsre is. Képekről hihetetlen állapotnak örvendett, műbőr ülésekkel, gyári rádióval, és az ára is nagyon korrekt.
Mivel nem voltam otthon (mint mindig) így a feleségemet bíztam meg az autó vásárlásával :) telefonon felsorolta a hibákat, és látatlanba rábólintottam a megvételre. Később mint kiderült, ebben a fényben (Portorozmetal) csak 83-ban gyártották, de amiért igazából megvettem, az a belső, Magyarországon talán az egyetlen példány műbőr ülésekkel, Német Mobile és Autoscout24 oldalon talán 2x láttam az elmúlt 10 évben, mióta Audi rajongó vagyok. Ilyen kárpittal szállították ki Taxiknak, és Rendőrségi járműnek.
Műszakilag nagyon egyben van, a 170ekm meg sem látszik rajta. Rozsda is csak 2 kis helyen volt, amit már ki is javítottak rajta, a Tesco gazdaságos dísztárcsa volt csak az egyetlen optikai hibája :) de már megvan a gyári chrom dísztárcsa is, amit nemsokára fel is teszek :)

Végre tüzetesen átvizsgáltam az "új" szerzeményt, a rádió antenna sajna darabokban van, a dísztárcsák sajnos Golf 2 felniket rejtenek, de a gyári felniket már megvettem hozzá, kellenek szőnyegek, olajcsere, szelepfedél tömítés, fékcsövek, hátsó lámpa tömítés, a volt tulaj csak beszilózta, kuplung bovden, csomagtér zár tömítés, és a csomagtér zár maga sem teljesen 100-as :) ennyi lenne a hibalista :) ja, meg a műszaki is lejár Júniusban, de Szeptember előtt nemigen lesz rá időm, de addig úgyis csak porfogó a garázsban :)

2013 április - Szeptember végig használatban volt, közel 7000km-t tettünk meg együtt, teljesen hibamentesen.

2014 Ebben az évben nagyon keveset használtam az autót, de ettől függetlenül foglalkozva volt vele. Szereztem hozzá Pillangó ablakokat, természetesen ezek gyári extrák voltak, továbbá gyári Hella ködfényszórót sárga színben, ezzel csak a Francia modelleket adták el tudtommal, de mivel újat már szinte sehol nem kapni, így feladtam a sima prizmák keresését, és megbarátkozok ezekkel :) Igaz, gyári fetisiszta vagyok, de nem tudtam ellenállni, hogy ne vegyek rá BBS RS felniket :) természetesen a gyári felnik is megvannak, idővel majd cserélgetem őket ahogy kedvem tartja :) A nelásskirács a képeken ne tévesszen meg senkit, nem lesz az autóra szerelve, csak a ritka alkatrészek tömegét gyarapítja a gyűjteményemnek.

2015 Sajna ebben az évben sikeresen belém jöttek hátulról piros lámpánál várakozva. A kár nem vészes, farlemez benyomódott 2-3 centit, és a hátsó díszléc deformálódott, ezt cserélni kell. Vettem egy komplett Audi 80 GLS-t, 5 hengeres, 5 sebességes, szervós, a teljes technikája a barnában él majd tovább, a farlemez is átkerül, kár érte, de sajna végleg ki van vonva forgalomból.

2017 Eladva

Hibalista

- Eddigi munkálatok/beszerzések - - Bal első + jobb hátsó sárvédő fényezés 30eft - Felnikupakok 8eft - Felni kupak kapcsok 16dbx200ft - Ajtó kilincs burkolat beltér 2x 1200ft - Rács homlokfalba 1000ft THX Szendó sorstárs :) - Chrom felniperem (megörökölte a régi autómról) amúgy 25eft - Szervizelés (olajcsere, légszűrő, gyertyák, szelepállítás, vezérműszíj, ékszíj, szelepfedél tömítés, kuplung bovden, fékcsövek) 80eft - gyújtáskábelok 8eft - csomagtér zár tömítés 1eft - gyári lemezfelnik 15eft - gyári pillangó ablakok mindkét oldalra 80eft - gyári új ködlámpák 70eft - gyári használt ködlámpa keret (alu) 10eft - BBS RS047 250eft - új hamutál elöl 5eft - Két hátsó kerékcsapágy 10eft - Nelásskirács 5eft - Elektromos hátsó rolló a 80-as évekből 20eft - Komplett 5 hengeres donor autó 150eft - Komplett zöld üvegezés Pillangókkal együtt 30eft - Sportkormány váltógombbal 25eft - új gumik 80eft - Generátor felújítás 20eft

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1983
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 177000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? CQ B2, V8, 50, 100 Coupe, Octavia Következő autója? 50
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi 80 1978

További ítéletek (64 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)