A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » 100 (1990-1994)

100 2.0E Quattro 

Az ítélet értékelése
2,5(4 db)

"Gázos", de mindenhol elmegy! ;)

Szöveges ítélet

2007. októberében vásároltam, előtte egy szintén egy Audim volt, csak egy TD szivar, amit azért adtam el, mert meguntam a traktor hangját (róla is írtam a Népítéletbe)
Már az eladás előtt hónapokkal elkezdtem nézni az új 100-ast és az első A6-ost. Feltétel volt, hogy 2000ccm legyen és klímás. A Quattro hajtás csak álom volt, mert tudtam, hogy az nagyon sokat dob az árán, de végül szerencsém lett.
Elég kedvező áron találtam rá, amiből még alkudni is lehetett és elég jól felszerelt példányról van szó. Hozzá kell tennem, hogy benzin/gáz üzemű és benzinnel nem nagyon használom, csak amikor már kifogyott a gáz.
Amikor először beleültem, nem hittem el, hogy jár a motor, csak amikor elindultunk vele, olyan csendes. Még felnyitott motorháztetőnél is szinte csak a szíjak surlódását lehet hallani.
Menetközben csengett a fülem, amíg nem raktam bele rádiót, mert annyir jól le van szigetelve az utastér.
Egyedül a teljesítményre lehet panaszom, mert a két literes motor 8 szeleppel, mindössze 114 lovat produkál (gyárilag), a gáz hajtás miatt, meg nyilván még pár lóval kevesebb van benne, az 1600kg-nak pedig ez igencsak kevéske. (én mértem le vastelepen, forgalmiban 1430-van, de a gázrendszer, meg a sok üzemanyag miatt kicsit több) Szóval nem egy versenyautó, de csendben és biztonságban elvisz bárhová.

QUATTRO... A csáldban már van egy 80-as audi ami szintén "kotró" így nem újdonság számomra a "sín-autó" effekt :) 195-ös gyári méretű gumika vannak rajta és ekkora súlyhoz képest száraz kanyarból kijövet, elég furcsa érzés, mintha sínen húznák :)
Alig vártam a telet, hiszen ilyenkor lehet csak igazán kihasználni ennek a tökéletes hajtásláncnak az előnyeit.
Leesett az első hó. Gondoltam kimegyek és megjáratom kicsit a "hókotrómat". :) Láttam, hogy fehér minden, még az út is, de az autó nem érezte. Egyedül a megállásnál volt kicsit tehetetlen az autó, de az ABS közreműködésének köszönhetően nem volt nagy gond azzal sem.
Elindulás... Intenzív elindulás... Előzés... Havas-jeges emelkedő... Semmit nem lehetett érzékelni abból, hogy kint csúszik minden, csak annyit láttam, hogy mindenki 30-cal vánszorog és sokaknak még az elindulás is hosszú másodpercekbe telt..:P
A kanyarodás nagyon élvezetes. Tény, hogy nem lehet izomból belemenni a kanyarba, mert a centrifugális még egy Quattro-t is kiszed a forgalomból, de amikor már benne vagyok a kanyarban és szeretnék minél gyorsabban kijönni belőle és csak gázt adok, hihetetlen, hogy az elkezdett íven ki tud jönni belőle... Ha "véletlen" túl sok gázt adok, akkor igaz, hogy a kocsi hátulja kitőr, de ellenkormányzással és mégtöbb gázzal egy pillanat alatt egyenesbe szedi magát.
Külön öröm volt vele menni most szilveszterkor, amikor a "kétkerekűek" mellett elsuhanva láttam az aggódó tekintetüket és a gyöngyöző homlokukat, amint úgy szorítják a kormányt két kézzel, hogy az már elfehérdett, mert nem kap vért.
Nem találtam olyan meredek szakaszt, ahol ne tudtam volna felmenni. Még a jegesre letaposott havon is felment, ha bekapcsoltam a diffizárat. Elakadni sem sikerült vele :)
A belső tér tágas és kényelmes. Elektromos és fűthető külső tükrök, 4 elektromos ablak és elektr. sibeda.
Még egy pár évig biztos meglesz! ;)
smash1@t-online.hu

Hibalista

- Kormánymű: Felújítás 50.000Ft, de a hozzáértők nem ajánlották, így inkább bontottat vettem 15.000-ért, amit 2 nap alatt ki is sikerült cserélni, mert olyan nehéz hozzáférni :P
-
- Hátsó lengőkar szilent
- Termosztát csere

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1992
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 267000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? 100 2.0 Td Következő autója? csak Audi és Quattro ;)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi 100 1990

További ítéletek (54 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)