A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Aston Martin » V8 Vantage (2006)

V8 Vantage DB 9 

Az ítélet értékelése
3,0(9 db)

Gyönyörű, de nem ide való

Szöveges ítélet

Az autó hihetetlen, ez előtt egy Porschém volt, amit szinten nagyon szerettem, de ez egy más világ. Az egy ízig-vérig sportkocsi volt, de ezt egy sportos, de inkább elegáns autónak nevezném. Természetesen rendkívüli módon gyorsul, főleg 200 felett ahol a Porsche kezdett elfogyni a 6 hengerrel, ez a 12-vel ott is ugyanúgy húzott, bár én csak egyszer mentem vele éjszaka igazán gyorsan, akkor 290 km/h-volt a max, de még akkor is éreztem benne az erőt, az utazó sebessége 200-240 szerintem, bár itt fogyaszt is, főleg ha az ember sport gombbal megy, na akkor benzinfaló lesz, de cserébe vérpezsdítő a hangja. Városban igazán kényelmes, már amennyire a magyar utak engedték, de nem ide való. Főleg vizes úton tud meglepetéseket okozni sima indulás esetén is, nem tudták olyan precízen megoldani a teljesítmény leadást, mint például a Mercedes az SL65 AMG-nél, ez az autó összevissza csúszkál már kis gáznál és eszi is a hátsó gumikat rendesen. A másik problémám a fekvőrendőrök. Nem tudom milyen szabvány szerint építik a magyarok a fekvőrendőröket, de több esetben is vissza kellett fordulnom, mivel az autóm nem tudott átmenni bizonyos típusú buckákon. A felnit egyszer le is írtam, hála egy kráternek a Margit híd alatt, termesztésen önköltségi áron csináltattam meg. A megjelenés viszont az önmagáért beszél, bár érdekes módon a Porschét többen nézték, bár az piros volt,( valószínűleg azért is,) meg ennek az autónak más a rajongótábra, csak hozzáértő emberek tudják rögtön, hogy egy DB 9 van a szemük előtt.

Igazán szerettem ezt az autóm, de nem Magyarországra való.

Hibalista

- Az autó hátuljából furcsa búgó hangot adott, ezért az állt. éves szerviznél megvizsgálták a Müncheni Aston Martin szerelői, először csapágyra gondoltak, de mivel annak cseréje sem szüntette meg jöttek ré, hogy a differenciál mű hibásodott meg, ennek cseréjéhez azonban a garancián belül hivatalos Aston Martin gyárból kell engedély, na most ez már nem ment simán. Először még egyszer ki kellett cserélnie a szerviznek a csapágyakat, majd ismét nem szűnt meg a probléma, így hangmintát kellett küldeni a szerviznek a gyárba, majd ezt elemezve adták meg az engedélyt. Az autó egy állt. szervizre ment, de 9 hétig állt. a szervizben és ez alatt csereautóként az Aston Martin egy Mini Morrist akart biztosítani, ami szerintem felháborító egy ilyen értékű autónál.

Ide hordtam szervizbe

Aston Martin Bécs

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Aton Martin München

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 18 l
Előző autója? Boxster Következő autója? Turbo
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aston Martin V8 Vantage 2006 (2008)

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)