A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 156 (1997-2005)

156 1,8 TS 

Az ítélet értékelése
3,0(5 db)

Családi gokart

Szöveges ítélet

Azon túl, hogy a formaterv egy überelhetetlen csoda, és tíz év alatt sem évült el egyáltalán, igazán remek gép, sok tekintetben közel a tökéleteshez.
A Twinspark motorok közül az 1,8 utólag jó választásnak bizonyult (pedig eleinte mindenképpen 2,0-st szerettem volna). Teljesítményben, nyomatékban alig marad el a nagytesótól, s semmivel sem eszik többet az 1,6-osnál. Városban, lámpától lámpáig araszolósan is 10,5, max. 11 körül alakult a fogyasztás, a gyári adat szerinti 11,4 l-t soha nem tudtam megitatni vele, biztos nem nyomtam eléggé :) Országúton/pályán 7,0/8,5 csusszant le a torkán 20-30 km/h-val túllépve a megengedettet, bár iszonyúan megkergetve egyszer 12 l-re jött ki, de az egy tényleg durván sietős nap volt.
Futómű, kormánymű, kényelem és stabilitás szempontjából is csillagos ötös, erről ennyi elég is.
Az ülések, a műszerfal, a kezelőszervek, az egész hangulata nekem maximálisan bejön, az első beülés óta ez nálam az etalon, pedig sok márka és típus bal egyén megfordultam. Egyedül a váltó karja túl hosszú szerintem, nekem egyáltalán nem tetszett, ezért orvosoltam a problémát (vasfűrész, sportgomb), azóta ez a részlet sem lóg ki a sorból.
Szokás szidni a kis csomagtartót, ezzel nem volt soha bajom, 4 felnőtt egy hetes nyaralására is lazán elegendő volt, gond csak a kis nyílással van, nagyobb tárgyak bejátszásához kell némi tetris-jártasság.
Mindössze két konstrukciós hiba van, amit meg kell említenem:
1. Oké, hogy alacsonyra helyezzük a motort a jobb kanyarstabilitás érdekében, de akkor ne kartervédő-utánzattal szereljük az autót, ami egyhe kis lekoccoláskor darabokra szakad. A második ilyen eset után szereztem egy üvegszál erősítésest (a gyári gagyi árának feléért!), ajánlom mindenkinek.
2. A hátsó két ködzárófény iszonyú erős. Persze szép látvány a tükörben a vörösen ízzó köd, csak a mögöttünk közlekedők folyton anyáznak, villognak, dudálnak, s ez ront a fílingen. Megértem őket, én is értem már utol 156-ost ködben, tényleg durva.
Mivel már tíz éves, szeretnék átülni valami újabba, csak igazán semmi nem tetszik ennyire. Lehet, hogy végül egy 1,9 JtdM Sportwagon lesz a dologból, jobban nem akarok eltávolodni a tutitól.

Hibalista

- lambdaszonda, hűtőventillátor, termosztát, két első alsó lengőkar, kartervédő 2x

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1997
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 101000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 47000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Ford Orion Következő autója? Alfa 156SW vagy 147
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 156 1997 (2002 - 2005)

További ítéletek (201 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)