A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 156 (1997-2005)

156 2,4 JTD SW 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A fekete virus...

Szöveges ítélet

2 eve autovasarlasra kerül a sor..mindenhonnan hallom csak olaszt ne...
En tipikusan "csakazertis" ember vok. 1.9 TD Tipot vettem imadtam , most joapam hajtja.
Tavaly nemis volt kerdes hogy olasz lesz a következö is...
Kicsiben nem jatszunk mert kell valamennyi hely igy a 156 -okat vettem iranyba,elöször a sedan ,majd meglattam "A feketet" ,szep 17 es felniken,es ott eldölt a dolog,nekem ilyen kell,pontosabban ez!
2,4 -es turbos motor, hallottam hogy 6 liter környeki fogyasztasokrol beszeltek...Nem akartam elhinni,mig bele nem ültem,es elnem kezdtem vele jarni... Vegyesben hol sietösen,hol raerösen araszolva,autopalyaval tarkitva 6,0-6,9 l -ig jart az atlagfogyasztas...Döbbenet...neha mar azt hiszem termeli a gazolajat...Es hogy megy? Ahogy kell:) ha keves? Novitec okosdoboz :) Es hajra a nemet autopalyan...
A fent felsorolt hibak mar a vasarlaskor megvoltak.Az egesz került kb 100 000 ft-ba mindennel együtt (pl. komplett szinte uj stabirud bonto 5000)...
A lenyeg,ha az ember körülnez mielött vasarol semmivel nemkell ra többet költeni,mint barmely masik autora...
Olasz autok elektronikaja rossz? Hol van benne olasz elektronika?
Gazpedalalelmozdulas erzekelön a következö felirat allt: BOSCH azmeg ugye nem olasz...de sorolhatnam a többi elektromos egyseget is ugyanigy...
A többi amit csereltem amugyis kopo ill cserelendö alkatresz volt.
Felesleges az Alfakat isteniteni,mert akinek tetszik annak tetszik akinek meg nem azt nemis akarom meggyözni az ellenkezöjeröl mert igy mindigjo aron kapok majd alfat :)))
Nincsmit irni a külsejreröl aki ranez es van nemi szeperzeke, megallapithatja hogy sztem a valaha gyartott egyik legszebb kombi...Kissebb a csomagtartoja mint a passat-e? es akkor mi van? nem kisbusz.
Mesz vele,utanafordulnak az utcan,megbamuljak...
Kimegyek megnezem,kenyszeresen vigyorgok mert az auto szep, beülsz, az erzes elönt hogy erted van a kocsi...A müszerek neked mutatjak amit mutatnak...Resze leszel a kocsinak...
Ez az Alfa erzes...Ez az Alfa virus...
Van aki erzeketlen ra,de akit legyür az nemigen szabadul belöle...
de nemis igen akar... :o))
Update:
Fèk,futomü,es chip:
EBC mart sportfektarcsak kerültek fel a gyariak helyett
Gyàri ültetörugok, es monroe kemenyitett lengescsillapitok kerültek a vas alà, uj lengökarok (meg lehetett volna menni veluk,de 150 körül mar kicsit razott, a csere utan siman megy meg 210-nel is)
Gazdagitottuk a mènest is nemi chipelessel most kb 175 paripa dolgozik a motorhaztetö alatt 385 Nm forgatonyomatekot kifejtve az elsökerekekre.Az etvagya nemet autopalyan garàzdàlkodva 150-200 közötti tempoval 7,5-7.8 liter. Normal közlekedessel nyari papucsokon klimaval 7 liter környeke.
40000 km után: hála a magyar utaknak lengőkarcsere lesz elöl,meg keresztlengők hátul.Olajcsere,szűrőcserék és szokásos apróbb karbantartási munkák.
Update 2018:
A kocsi mar 8 éve nalam, csaladtag státusz. párom eladasrol hallani nem akar, uh marad a felete cápa a családban.
Jobb eröben van mint valaha ,tovabb lett okositva.Motor bontatlan gyari,turbo gyari,váltó gyári.
A gyari fekeket talalom tovabbra is gyengenek,de ki tudja lehet felkerül ra valami nagyobb az Alfa családbol.
A franko futomü tovabbra se kedvelöje a magyar utakra.Forszirozom forszirozom, de nem tudok kifogni a futomüvön. Bele tudom tenni barmelyik kanyarba rendesen.Az utasterben rögzitetlen cuccok már szanaszetmindenhol de a kocsi az uton.
17 evesen is iszonyatosan tetszik uh marad,es boldogit minket...
update 2022:
a kocsi 20 éves ebből 13 at nálam élt meg.A gép azóta is megy ,teszi a dolgát, nem sokat fut de amikor kell megy ahova mennie kell.Kapott egy kicsit combosabb hifit, és régi terveim szerint GTA felniket.Gyári turbó,bontatlan motor és váltó igy 300000 km környékén.Sok mindent nem kell hozzáfűzni.

Hibalista

- Mar a vasarlaskor felfedezett hibak: - 6 kopott szilent, stabilizator gumiszilentek,gazolajszivargas a szürö alatt,olajszivargas egy csöbilincs miatt.gazpedal elmozdulas erzekelö+ a szokasos dolgok:Vezermüszij,es görgöcsere, pollenszürö,gazolajszürö. - Továbbra is kopo fogyó alkatreszek,olajcsere

Ide hordtam szervizbe

Jomagam, joapammal, vagy jobaratommal Lacival

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

ha mar nem vagyunk elegek,egy környekbeli autoszerelö srac.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 143000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 140000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Tipo 1,9 TD Következő autója? Thesis Emblema
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 156 1997 (2002 - 2005)

További ítéletek (201 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)